Header Ads


Drama Jodohku Babysitter

Drama Jodohku Babysitter, sebuah drama adaptasi novel Jodohku Babysitter karya Nureen Ahmad dibintangi pelakon Alif Aziz dan Intan Najuwa. Drama Jodohku Babysitter episode 1 mula bersiaran pada 6 Julai 2022, Isnin hingga Khamis jam 10:00 malam di slot MegaDrama Astro Ria dan strim di Astro GO.

drama jodohku babysitter full episode

DRAMA JODOHKU BABYSITTER

Jumlah episod : 20
Mula siaran : 6 Julai 2022
Waktu Siaran : Isnin-Khamis, jam 10:00 malam
Siaran TV: Slot MegaDrama Astro Ria
Pengarah : Hadith Omar
Produksi : Juita Viden Sdn Bhd
Penerbit : Michael Ang

PELAKON JODOHKU BABYSITTER

Aliff Aziz sebagai Adam Farhan
Intan Najuwa sebagai Adelia Faranisa
Isaac Iman sebagai Adib
Natasha Nazira sebagai Airisya
Yuna Rahim sebagai Atiqah
Ellyas Abdullah sebagai Amri
Natasha Elyzza 
Sharifah Shahora
Nina Juren

SINOPSIS JODOHKU BABYSITTER

Kisah tentang Adam duda anak tiga setelah bercerai dengan bekas isterinya, Ika yang curang dengan kawan baik Adam iaitu Amri. Sedih dan sakit hati dengan bekas isterinya, Adam bercadang tidak jatuh cinta lagi dengan perempuan lain tetapi kehadiran Adel yang menjadi pengasuh kepada anak-anaknya telah merawat luka dihati Adam dan anak-anaknya.

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.