Burger King Malaysia Locates Another Outlet at Mid Valley Megamall; Let's You Eat Whenever, Wherever

Burger King Malaysia, siapa tak kenal. Nama Burger King Malaysia ni memang dah gah sebagai salah satu restoran makanan segera dengan servis online food delivery yang sangat ohsem! Para peminat Burger King juga ramai dan masing-masing seakan tidak sabar untuk mencuba pelbagai menu baru dan klasik di Burger King ini. 

Satu berita terbaru yang ada kaitan dengan Burger King telah membuatkan para peminatnya semakin gembira. Berita tersebut adalah mengenai Burger King Malaysia yang baru saja membuka cawangan terbaru mereka di Mid Valley Megamall dengan dekorasi restoran yang kelihatan sangat mewah. 

online food delivery


Berbalik pada restoran cawangan terbaru Burger King ini, reka bentuk restoran konsep ‘20 / 20 Garden Grill ’ telah dibina dengan pemanggang tembaga semula jadi. Konsep tampilan Burger King ini seakan kembali ke zaman retro. Makin menarik apabila tempat duduknya disediakan dalam susun atur seakan gerai dengan meja makan gaya jamuan untuk duduk santai ramai-ramai.

20/20 Garden Grill telah dikembangkan sejajar dengan prinsip reka bentuk BURGER KING's®️ dan mempamerkan estetika yang asli, hangat dan berani. Reka bentuk baru yang seakan mengembalikan kenangan bersejarah dapat menonjolkan nostalgia zaman awal jenama BURGER KING®️. 

Pelbagai pilihan tempat duduk yang selesa turut ditawarkan untuk para tetamu termasuk bilik, meja komuniti dan tempat makan gaya jamuan dalam persekitaran lebih menarik, hangat dan selesa.

online food delivery


Menggabungkan bahan semula jadi dengan palet warna terang, hiasan ddalam gaya yang menarik. Makin terserlah dengan set pencahayaan yang lengkap. Tambahan pula, boleh dikatakan hampir semua orang tahu yang burger dari Burger King ini dipanggang dengan api yang sempurna untuk lebih rasa, jadi jika anda tidak mahu ketinggalan untuk merasai burger sebegini, janganlah tunggu lama-lama. 

Dari jam 18:00 hingga 21:00, setiap hari ada dan inilah peluang anda untuk menikmati makanan segera yang lazat! Burger dan ayam goreng? Jangan cakap lagi kerana ini adalah gabungan menu makan malam yang memang hebat!

online food delivery


Burger selalu merupakan idea yang baik untuk makan kerana rasanya yang sedap dan mengenyangkan juga. Ditambah dengan tawaran makanan yang ditawarkan oleh pihak Burger King dengan hanya perlu membayar sebanyak RM13.90 untuk satu set penuh, memang sangat berbaloi untuk dinikmati. 

Tawaran makanan ini sangat sesuai dan untuk menunya ia mengabungkan burger, cheesy fries, ayam goreng, dan juga minuman. Malah anda juga boleh memilih dari dua burger yang berbeza sama ada Burger Ayam Bakar atau Cheeseburger. Tak ke murah tu? Ohya, jika nak makan menu ini di luar waktu yang telah ditetapkan, anda masih boleh mendapatkannya dengan harga RM16.90. Beza sikit saja.


online food delivery


Lepas ni kalau terasa nak makan burger sebagai menu makan malam, jangan teragak-agak untuk mencuba menu dari Burger King. Lagi-lagi jika kebetulan berada di sekitar kawasan Mid Valley, bolehlah berkunjung sendiri ke sana.Jangan lupa juga untuk mengambil beberapa gambar untuk dimuatnaik ke Facebook, Twitter dan Instagram untuk detik gembira anda bersama burger Burger King dalam suasana premis yang superb.

Seperkara lagi, setelah seharian bekerja dengan rasa penat ditambah perut berbunyi lapar, sesekali makan malam dengan menu sedap dari Burger King pun seronok juga.

online food delivery


Tak payah nak susah payah terus ke restoran Burger King untuk order, terus balik ke rumah dan buat tempahan melalui website Foodpanda. Kemudian tunggu makanan yang dihantar oleh Foodpanda sampai depan pintu tanpa perlu bersusah payah. Burger King’s Perfect Dinner Deal memang tidak mengecewakan. 

Foodpanda juga sama. Balik kerja boleh terus berehat depan TV sambil menikmati burger sedap yang terbaik. Jom makan burger dari Burger King! Sedap sangat-sangat! Memang puashati!

19 comments:

  1. lawanya deko dia..lama tak makan burger king..sedapnya burgerrrrr...

    ReplyDelete
  2. Best nya. BK sini baru tutup, kena la ke Kuantan kalau nak makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak juga branch yang tutup. mungkin tak sesuai dengan lokasi dan taget market.

      Delete
  3. Memang kenyang makan set menu Burger King

    ReplyDelete
  4. wuuu burger king..xpernah lagi cuba..fiza..rasa akan cuba dgn order dalam apps foodpanda nnt..

    ReplyDelete
  5. Wah nampak nice dan chill betul. Santai saja dekonya.. lama tak makan burger king..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama tak makan, boleh order guna foodpanda je pasni :)

      Delete
  6. lepak sambil berborak kat sini lelama mmg syok... ;-)

    ReplyDelete
  7. Burger king mmg sedap. GV suka yg peda Tender Crisp, huhu

    ReplyDelete
  8. Rumah saya dekat nau ngan burger king nih, tapi jarang ler makan... Tak ikuti perkembangan sangat... Nanti nak singgah try menu situ..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.