Episod Akhir Drama Akasia 7 Hari Mencintaiku


Sejak Buntat dan Pak Samad jadi trending makin ramai yang tengok drama akasia 7 Hari Mencintaiku tu kan. Masing-masing dah terjebak dengan drama tu. Hebat betul penangan kisah sedih Buntat dan gegaran Pak Samad bila marah.  Ada yang baru nak terjebak di episod akhir sampai marathon dari episod awal tu. Gigih korang! 

Sedia maklum hari ni episod akhir drama akasia 7 Hari Mencintaimu. Ramai dah tahu pengakhiran cerita ni sebab dah baca novel dulu kan dan dah tersebar gambar setiap muka surat novel 7 hari mencintaiku di laman sosial. Jadi yang tak beli novel dan tak suka baca novel macam Fiza dapat lah tahu kisah akhir ni. Tak nak lah kongsi kat sini. Tengok sendiri episod akhir drama ni petang nanti. Maghrib pun masuk waktu awal. Jadi, boleh tunaikan kewajipan dulu sebeum layan episod akhir. Kalau terlepas tu tengok je ulangan secara online. 

Kredit foto : google
Dalam minggu akhir drama ni, ambillah pengajaran mana yang perlu. Hakikatnya dalam drama ni terkadang memang betul berlaku dalam kehidupan seharian kita kan. Ye lah yang menulis novel pun manusia biasa juga tak lari dari menceritakan kisah yang pernah berlaku. Betul tak? 

Drama 7 hari mencintaiku dah habis kita layan drama Isteri Tuan Ihsan pulak ye.

Selamat menonton!

6 comments:

  1. akak tgk dr episod satu, tak pernah missed! hehehee
    akak mmg jarang tgk drama ni, tapi kalau drama tu betul² beri kesan dan ada pengajaran memang wajib tgk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiza tengok lewat sikit..macam best terus marathon tengok.hehe

      Delete
  2. Mr H yg fllw abis crita nii hahhaa. slalu smpai rumah laju tpacak depan tv =D

    ReplyDelete
  3. Dtg sini nak baca entry. Tiba2 perasan fiza dah tukar templates. Cantik nya. Kita je xde mase nk edit blog. Bz dgn review. Nanti kalau free, fiza boleh tlg email quotation edit blog ye?
    nurul.purplechumel@gmail.com

    Thanks! :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.