December Bulan Terakhir 2016

Thursday, December 01, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera
Akhirnya sampailah kita ke bulan december, bulan terakhir tahun 2016. Bila dah sampai hujung-hujung ni terimbas pulak kenangan-kenangan tahun 2016 yang dah berlalu ni. Pahit manis yang dah berlalu tinggalkan kenangan. Harap-harap tahun 2017 lebih bersinar dan lebih banyak cerita gembira.

Bulan December ni menghitung hari je la untuk habiskan hari hari dalam tahun 2016. Yang penting bulan December ni ramai yang dok pakat bercuti. Ye lah, sekarang kan musim cuti sekolah. Yang nak bercuti dengan pakej murah tu boleh dapatkan rate murah year end holiday promotion. 12 Rabiulawal 1438H, 12 December 2016 umat islam akan menyambut Maulidur Rasul dan 25 December hari krismas. Bolehlah merancang cuti bila dah ada cuti tu kan.

Hai December, Please be nice to me.
With Love, Sihatimerahjambu

8 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.