Barangan Bayi Murah-Murah di Big Baby Fair

Selamat pagi! Berita baik untuk para ibu bapa sekalian. Memandangkan peningkatan kos sara hidup yang semakin hari semakin meninggi, kita sebagai pengguna kenalah bijak merancang perbelanjaan dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian. Disebabkan itu, Lazada ingin berkongsi keceriaan bersama ibu bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen “Big Baby Fair” yang telah berlangsung dari 29 March hingga 2 April ini

Apa yang menariknya Big Baby Fair boleh menikmati tawaran terbaik dan harga bagi pelbagai jenis produk bayi! Ye, semua barangan bayi murah-murah. Jadi, bolehlah berjimat cermat tapi berbaloi membeli.

Barangan Bayi Murah-Murah di Big Baby Fair
Mereka yang membeli berpeluang menikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi.

Antara jenama terkemuka yang boleh dapat dengan harga murah-murah sepanjang kempen “Big Baby Fair” termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagiHuggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan?


Tanpa perlu bersusah payah keluar dari rumah dan bersesak, boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Pelanggan pula ditawarkan dengan pelbagai cara pembayaran mengikut kehendak pelanggan sendiri. Sangat memudahkan kerja pembeli.

Bukan sahaja pembeli akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi boleh juga mengharapkan penghantaran percuma apabila membeli produk terpilih!
Selain itu, pembeli  juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia.


Lazada Big Baby Fair Blogger Contest
Blogger-blogger Malaysia juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazda Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.

Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

Jangan tunggu lama-lama nanti melepas, inilah masanya untuk membeli-belah! Layari Lazada Big Baby Fairsekarang. 

Rugi kalau berita gembira ni tak di sebarkan. Sila klik share dan kongsikan berita gembira ini pada semua.



11 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.