Thai Food Festival di Senawang, Seremban


Yeay! Thai Food Festival bakal berlansung di Senawang, Seremban. Dah lama teringin nak pergi Thai Food Festival ni sebenarnya. Tapi tu lah semuanya jauh-jauh je. Bila tahu akan diadakan dekat-dekat ni buat yang tak sabar nak pergi. Fiza memang teringin sangat nak rasa macam-macam masakan Thai sebab kena dengan selera Fiza. Nak makan tomyam, kerabu mangga, pulut mangga , kerabu sotong dan apa lagi yang best? Mesti ada makanan Thai yang Fiza tak pernah rasa lagi.


Tapiii...masalahnya  sakit gigi Fiza belum baik sepenuhnya sebab sekarang masalah melecet tepi bibir sampai sakit nak buka mulut apatah lagi nak makan sedap-sedap. Hilang nikmat makan sementara ni. Nasib juga Fiza sentiasa sapukan vaselin sebab kalau kering lagi sakit.

Tengok keadaan Fiza macamana dulu. Kalau dah sihat baru boleh pergi. Kalau pergi tapi masih sakit tak guna juga kan sebab menyeksa diri je kena tahan godaan makanan yang ada. Lebih baik tak pergi. Jangan pergi tempat makan, kita shopping apa yang patut sebab katanya ada Jualan Pecah Kontena. Jualan pelbagai barangan murah-murah katanya.

  • Barangan Elektrik bermula RM10
  • Barangan dapur
  • Bantal RM3, Carpet, Tilam, Pinggan Mangkuk
  • Beg berkualiti - Semua harga rm30
  • Beg sekolah, beg travel, handbeg, Beg berjenama
  • Baju Gred AAA - semua RM10
Ini kalau bawa mak-mak datang habis di borongnya. Untuk jualan murah happy hour ni 5 jam je. pada 23 Disember 2016 dari pukul 5.00 petang - 10.00 malam di Kips Mart Senawang.

Untuk Thai Food Festival ni akan berlansung bermula dari 24 Disember 2016 sehingga 1 Jan 2017. Buka dari 11:00 pagi sehingga 12 malam di tempat yang sama di Kips Mart Senawang. Ada masa yang lama untuk mencuba lebih dari 100+ jenis masakan Thailand. Wow! Menarik sangat. Suka suka suka. Haruslah kena pergi. Harap sakit gigi dan melecet mulut cepat baik. Kalau tak, takde rezeki Fiza lah.

Untuk maklumat lanjut terkini, boleh tengok di
facebook : www.facebook.com/ThaiFoodFest

Lokasi seterusnya Thai Food Festival di Muar, Johor pula. Get ready Johorean!

Kredit maklumat dan foto : Thai Food Fest

7 comments:

  1. wahh..bestnyeee..jualan pecah kontena tu yg menarik hati..

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaa! Siqah plan nak pergi masa Thai Festival kat Muar tapi tak sempat pulak. Kalau awak pergi, update tau. Hehe.

    But make sure badan sihat dulu ye :)

    ReplyDelete
  3. Eh eh bukan kat Muar dah buat ke bulan lepas?

    ReplyDelete
  4. next week cuti memang plan balik seremban, bole terjah thai food festival ni :D

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.