Barangan Menarik Dalam Lazada Surpri5e Box

Seperti yang dijanjikan, saya akan buat entri susulan daripada Unboxing Lazada Surpri5e Box. Nah, ini entri serba ringkas tentang barangan-barangan menarik yang saya dapat. 

Korang pun boleh dapatkan dengan HARGA MURAH-MURAH sempena Ulang tahun Lazada ke-5. Serius murah! Sebelum semua membeli belah sakan di Lazada, saya nak tunjuk sikit beberapa barangan yang mungkin juga korang berminat untuk dapatkannya juga.


Apa yang saya dapat dalam kotak Lazada Supri5e Box adalah seperti barangan elektrik, barangan kecantikan, barangan untuk rumah, makanan dan beberapa barangan lain. Paling saya teruja barangan elektrik sebab sangat berguna untuk kehidupan harian saya. 

Selain tu barangan kecantikan sangat-sangat diperlukan oleh kaum perempuan terutamanya surirumah yang sibuk. Tentulah nak jaga kecantikan juga. Untuk maklumat lanjut setiap barang, klik je pada setiap nama barangan tu. Saya dah memudahkan kerja korang untuk mencari di Lazada nanti.

Barangan Kecantikan dan Barangan Elektrik

1. Kinohitmitsu-Collagen 5300mg with Perilla Seed
2. Himalaya Herbal- Nourishing Skin Cream
3. A6 Size Notebook Bottle Lazada


5. Hush Puppies- Home Fragrance (Starry Night)
6. Pensonic Personal Blender
7. Cornell Hair Dryer

Makanan

8. Nestum- Banana Caramel
9. Omega Plus-Milk with oats
10. Signature Snack- Milo Gula Melaka Cashew Granola
11. Signature Snack- Cranberry Almond Cruncher
12. Signature Snack- Salted Vanilla Cashew Crumble


Saya dah cuba beberapa barangan yang saya dapat, antaranya Personal Blender. Seronok guna personal blender ni sebab memudahkan kerja menyediakan minuman buah yang berkhasiat dengan cepat dan ada 2 tumbler yang comel untuk bekalan. 

Selain tu, saya gunakan home fragrance Hush Puppies yang super wangi tu. Harum semerbak satu rumah bila bau starry nights tu merebak. Pertama kali saya gunakan home fragnance jenis ni. Bertambah aura mewangi dalam rumah.

Kalau korang berminat untuk dapatkan barangan yang saya dapat ni dengan harga murah-murah, korang boleh shopping cepat sementara masih ada LAZADA BIRTHDAY SALE yang sedang berlansung. 

Sale kaw-kaw sehingga 90% dan barangan RM1 pun ada tau! Korang kena cepat untuk rebut peluang dapat membeli belah dengan harga murah. Bukan je jimat belanja, malah lebih berbaloi. Jom kita serbu sekarang!!!

>>>LAZADA BIRTHDAY SALE<<<

Happy Birthday Lazada!
Thank you Lazada!

9 comments:

  1. assalamualaikum azha...bestkan dpt mcm2 barang dr lazada ni...:)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  2. woowww..bestnya kalau dapat personal blender tu..tgah cari blender jugak ni sbb dah start nak buat solid food untuk anak..

    ReplyDelete
  3. Kesemua barangan pun mudah untk penerima sb barangan harian yang di gunakan, jadi xla ada istilah mbanzir xdi gunakan =)

    ReplyDelete
  4. Jealoussss, saya tak dpt ... huhu

    tapi tkpela... meh nak taggg

    http://nonasani.blogspot.my/2017/03/pencarian-bloglist-cikjaja-bagi-apr-dan.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.