Dekorasi Rumah Cat Dinding Putih

Saturday, December 10, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera

Sementara dalam mood cuti ni eloklah kita cuci mata tengok deko-deko rumah. Mana lah tahu terajin nak mengemas dan mendeko rumah. Kalau tak keluar rumah tu, bosan-bosan ke, adalah kerja sikit kalau dah mendeko. Bila dah mendeko tu gerenti terjebak nak mendeko sampai cantik. Trust me! Sebab Fiza pun dah terjebak sama.

Sekarang suka betul tengok rumah yang di cat dinding putih semuanya. Senang kan tak perlu nak pilih tema warna apa dah. Nak letak pelbagai jenis warna perabot dan nak mendekorasi pun takde masalah. Bila rumah semuanya cat putih nampak ruang lagi luas dan lebih terang.

Nak dipadankan dengan perabot macamana pun nampak cantik. Ada orang suka gunakan perabot putih juga. Style macam ni lebih kurang dengan Scandinavian style. Cahaya yang terang dan natural. Cantiknya alahaiii...Cuci mata tengok gambar je la ye.









kredit foto : Puan Sharifah Shaliana
With Love, Sihatimerahjambu

2 comments

  1. memang cantik..tapi kalau ank suka menconteng..mangis la..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh gunakan cat jenis silk..kalau anak conteng boleh padam atau lap je tanpa merosakkan cat dinding :)

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.