Pink Pride | Join A Breast Cancer Awareness Campaign With 50gram

PINK PRIDE adalah kempen kesedaran tentang kanser payudara untuk memberi kesedaran secara besar-besaran, meningkatkan dana dan memberi sokongan kepada mereka yang terselamat melawan kanser. Kempen ini dijayakan oleh 50gram dan Project W dengan usahasama beberapa jenama antarabangsa dan syarikat awam yang tersenarai.

Sempena Kempen Pink Pride ni, jom semua beramai-ramai memberi sokongan dengan cara share kempen ini di socmed (Social media) dan juga sama-sama tingkatkan dana untuk mereka yang menghidapi breast cancer. Jom sebarkan kempen ini secara besar-besaran, fight breast cancer dan mungkin early detection can saves lives.  


Apa yang perlu kau orang buat adalah dengan sign up to join PINK PRIDE CAMPAIGN movement. Kemudian perlu ikut langkah seterusnya.


Untuk meningkatkan dana, kau orang boleh buat pembelian Pink Pride Mini Bouquet Stand dengan diskaun 50% daripada harga biasa. Pink Pride Mini Bouquet Stand ni dedikasi khas sempena Breast Cancer Campaign dan Breast Cancer Fighter.

50gram will absorb 50% of the price of our mini bouquet table stand for all of the supporter in this campaign, where you can display it on your office desk. 


Secara tidak lansung, 50gram terlibat sekali dalam sebahagian dana untuk MAKNA ( National Cancer Council) dan sebahagian dana yang lain handled by Project W to support cancer victims dengan cara menyediakan peluang pekerjaan dan membina perniagaan kecil-kecilan.


Oh ya, untuk pembelian 1500 pertama Pink Pride Mini Bouquet Stand kau orang akan dapat salah satu free small gift daripada Mamonde iaitu Rose Water Toner 25ml, Creamy Tint Squeeze Lip atau Petal Spa Oil to foam 25ml. 


Pada Fiza, ini salah satu kempen yang bagus untuk menyedarkan orang awam tentang Breast Cancer terutamanya untuk kaum perempuan. Dengan kaedah pembelian sebegini sekaligus dapat meningkatkan dana untuk membantu mereka yang menghidapi dan sedang melawan kanser. 
YOU BUY, YOU DONATE

Sertai PINK PRIDE tanda sokongan kau orang untuk Breast Cancer Awareness Campaign. Setiap usaha yang dilakukan sangat bermakna buat mereka yang memerlukan. I'm in! Sihatimerahjambu mesti lah kena join PINK PRIDE.


7 comments:

  1. Replies
    1. menarik sangat dan bunga tu memang cantik ramai yang tergoda.

      Delete
  2. Cantiknya bunga..bagus juga wujudkan kempen macam ni kan fiza.. Ok nanti zaza sign up..

    ReplyDelete
  3. wahh ada diskaun beli bunga..cantik plak bunga2 dr 50grams ni..nti boleh usha tengok nak wat surprise kat somebody yg ada cancer..hope dia happy

    ReplyDelete
  4. Bagus kempen ni, dapat bantu mereka yang ada masalah kewangan .

    ReplyDelete
  5. Tak sangka rupanya bulan Oktober ni bulan kesedaran untuk berasa prihatin kepada mereka yang menghidap cncer.
    Cantik jambangan bunga tu. Berwarna pink.

    ReplyDelete
  6. This is such a meaningful and good movement by them.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.