Jubah Lelaki Moden



Raya tahun ni ramai kot yang akan pakai jubah lelaki moden. Jubah lelaki yang telah dimodenkan mengikut trend. Dah pesan kat husband suruh cari jubah lelaki moden yang dia suka. Raya tahun ni plan nak tempah pulak. Dapatlah sedodon berdondon dengan husband nanti. Kalau beli siap mesti lari sikit warnanya nanti. Tapi kalau dah tak sempat nak tempah memang beli je la.

Memandangkan my favourite tailor dah bagi green light so kena sibuk² membeli kain nampaknya ni. husband pun dah jumpa design jubah lelaki moden yang dia nak. Senang kerja. Cuma tinggal beli kain je la ni. Harap² dapatlah warna tema yang di didamkan tu..shhh...takleh bagitau warna apa. Tunggu raya kita reveal ye. Ke ada yang dah tahu?

Antara hasil pencarian husband untuk koleksi design Jubah Lelaki Moden, Kaum adam sekalian bolehlah pilih mana yang berkenan di hati untuk pakai raya nanti.






Yang mana satu pilihan husband Fiza? haa itupun kena tunggu raya nanti jugak. Kotlah bertukar fikiran pulak nak design lain. Suka betul tengok lelaki pakai jubah ni. Kalau husband sembahyang jumaat mesti sediakan jubah untuk dia...hehe...

Sumber gambar : google

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.