Blouse Labuh Muslimah Zafira dari MyBlouseShop.com


Blouse Labuh Muslimah Zafira dari MyBlouseShop.com | Susah nak cari blouse labuh yang sesuai? Jom tengok blouse labuh muslimah koleksi terbaru dari My Blouse Shop. Sesuai untuk muslimah yang mementingkan penampilan yang menutup aurat dalam masa yang sama boleh bergaya dan selesa.

Blouse Labuh Muslimah Zafira adalah jenama dari decenza  bukan sahaja cantik tapi design dia memang sesuai untuk wanita muslimah

Apa yang menariknya blouse labuh muslimah Zafira ni lehernya berbentuk bulat seperti cheongsam. Kemudian terdapat butang separuh sehingga bahagian dada untuk memudahkan ibu menyusukan anak. Lengan pula ada caf seperti baju lengan kemeja, bila angkat tangan ke atas tu takde lah lengan tu kebawah kan. Secara tak lansung dapat memelihara aurat dari terbuka. Dan juga memudahkan untuk mengambil air sembahyang sebab ada butang dan tak susah nak lipat sampai ke atas lengan.

Siapa kata blouse cantik ni untuk orang kurus je? Semestinya tidak! Blouse Labuh Muslimah Zafira ni ada 5 size pilihan iaitu S, M , L XL dan juga XXL. Disediakan juga carta ukuran setiap size. Lebih mudah dah ada ukuran sekali mudah nak ukur size di badan sendiri dan pilih mana yang lebih sesuai.. Tapi size memang ikut standard.

Koleksi Zafira mempunyai 5 pilihan warna dan setiap satu berbeza dari segi jenis kainnya.

Zafira peach : Materialnya adalah jenis soft denim, tebal akan tetapi tidak stretchable.
Zafira Blue Pepel & Zafira Red : Material jenis Cotton biasa, tebal dan tidak stretchable



Zafira Pepel & Zafira Green : Cotton japan, tebal dan tidak stretchable


Blouse Labuh Muslimah Zafira boleh digayakan untuk sebarang event. Selain dipadankan dengan seluar, cantik juga dipadankan dengan kain.

Paling Fiza suka bab potongan design blouse ni lain dari yang lain, unik!. Blouse yang sesuai untuk mereka yang kurus mahupun yang berbadan gempal. Blouse ni sangat berkesan untuk menyembunyikan perut yang buncit. Tapi kalau untuk yang pregnant nak sembunyi ape pulak  kan. Lagi selesa preggy mommy pakai sebab tak ketat tang perut tu.

Masa preggy atau tak pun boleh pakai anytime. Jimat membeli kaedahnya. Harga pun mampu milik dan sesuai dengan design serta kualiti.

Sebenarnya banyak lagi koleksi blouse yang cantik².Nama pun MyBlouseShop, memang penuh dengan Blouse. So bolehlah terjah link² di bawah ni ye untuk pembelian.

Pembelian Terawal akan dapat Diskaun

Website : www.myblouseshop.com
Blog : myblouseshop.com/myblog
Facebook Fanpage : www.facebook.com/BlouseMuslimahOnline
Instagram : instagram.com/myblouseshop

Jangan lupa war² berita baik ni pada yang lain. Tekan je button share bawah ni.

17 comments:

  1. eh..cantik pulak blouse macam ni,pregnant pun boleh pakai jugak kan

    ReplyDelete
  2. ehhh, baru nmapak entri ni hr ni, sgt comel baju tuu...klu muat dada 42, leh try..huhuhu...

    thank you info..nk cri baggy shirt size bsr pulok....

    ReplyDelete
  3. Sangat menarik kerana blousenya labuh dan sesuai utk muslimah diluar sana

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.