Resepi Ayam Bakar Sedap dan Mudah

Resepi Ayam Bakar Sedap dan Mudah | Antara ayam goreng dan bakar Fiza lebih suka bakar sebab kurang kolestrol dan lagi sedap dan fresh kot! salah satu favourite jugaklah ni. Kalau untuk diet selalunya hanya perlu gaulkan dengan blackpepper dan garam je, lepas perap terus bakar. Mudahkan? Tapi ada lagi mudah ye.

Bagi yang suka berempah² ni should try "REMPAH AYAM MADU " keluaran YH . Setiap pembelian rempah ayam madu ni akan dapat FREE resepi ye. Cara penggunaan rempah dan memasak pun paling mudah sangat. Sangat memudahkan kerja memasak tak perlu nak menumbuk dan mengumpulkan segala bahan².

Lepas basuh ayam terus perap dengan rempah ni. Kemudian boleh dibakar atau digoreng pun boleh. Buat permulaan mencuba Fiza letak sikit kot takut terlebih rasa dan warna pun agak kurang meriah.

Sebenarnya warna dia agak kemerahan bila di gaul dengan rempah tu dan bila dibakar warna dia agak cantik gitu. Tapi disebabkan Fiza letak sikit, so warnanya macam ala kadar je tapi masih sedap ye menepati citarasa.

resepi-ayam-bakar-sedap

Mana nak beli?

Boleh contact Blogger Farisya atau hubungi YH-014 5121425.

Harga pun murah je sepeket boleh guna untuk seekor ayam atau lebih. Sesuai sangat untuk mereka yang suka ayam bakar berempah madu dan mereka yang tak pandai masak pun boleh masak ni. Pinjam gambar dari blogger farisya buat korang lebih tergoda..nyum²


Drooling tengok gambar ayam ni kan. So kalau nak rasa, bolehlah cuba rasa guna rempah ayam madu dari YH ni ye..contact je pada link dan number yang Fiza share tu. Inilah resepi ayam bakar sedap dan mudah! Thanks FA dan Farid recommend product YH ni :)

4 comments:

  1. Assalamualaikum fiza, wah instant ya. ehh comel gila vector gambar awak dengan suami. serupa sangat muka awak tu. hehehe pandai awak lukis ~~~

    ReplyDelete
  2. pergghh mcm ayamas je dah rupa ayam tu.. yummeh sgt.. boleh cuba nanti ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks Kak Fiza for your review!Allahuakbar! :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.