Roti dan Pizza 100% Homemade dari Nieyza's Kitchen

Roti dan Pizza 100% Homemade dari Nieyza's Kitchen dengan resepi yang lazat dan sesuai untuk semua jenis event kini boleh didapati dengan mudah dengan hanya order secara online atau terus datang datang sendiri. Roti dan Pizza 100% Homemade dengan sos buatan sendiri 100% Halal dan bersih.Base Pizza yang ranggup di luar,gebu dan lembut di tengah.Di tambah pulak topping pizza yang di taburi dengan 3 jenis cheese yang berlainan dan diselaputi dengan topping"daging dendeng" memang sangat menyelerakan dan memang penyedap tekak terbaik!


Penuh topping dia..marvellous!

Memang tak rugilah membeli macam ni..memang menyelerakan!

Confirm puas hati makan macam ni!

Ada Juga terdapat topping chunky tuna yang tersangatlah enak dan lazat dimakan tidak kira masa. Terdapat 2 jenis size pizza yang di jual Size 8.5cm (mini pizza) dan Size 10".


Pizza dan roti yang dihasilkan  sangat gebu dan lembut dengan menggunakan tepung high protein. Roti² disediakan atas permintaan pelanggan. Terdapat juga roti frozen yang boleh disimpan di peti ais rumah anda sendiri untuk bekalan anak2 ke sekolah. Dengan cara ini roti boleh dimakan bila² sahaja dan mudah untuk dibuat bekalan atau breakfast.Mudah kerja kita kan???

Tengok je la roti yang gebu ni.Kenyang makan!

Roti Bun sosej memang bagus untuk bekalan anak².Budak² mesti suka!

Apa tunggu lagi,warga selangor especially berdekatan area serdang, balakong, seri kembangan, bangi, kajang dan sewaktu dengannya boleh dapatkan pizza daging dendeng,pizza chunky tuna dan roti² bun yang sedap!.Atau boleh terus walk in kat rumah Niza ,taman balakong jaya.Apa yang best lagi, Boleh request pizza untuk santapan anak² atau untuk dewasa.Topping berbeza mengikut citarasa. Untuk tempahan boleh hubungi

NIZA 012-7173689 atau W/A 016-213647
Facebook : https://www.facebook.com/sitinorhaniza

Fanpage : Nieyza's kitchen

Mereka juga sedang mencari agent bagi semua produk yang ada seperti sos pizza,base pizza,pizza ready made dan juga roti². Untuk mereka yang mencari² untuk mencuba bussiness online dari rumah boleh contact Niza untuk lebih details.InshaAllah dia akan guide dan bantu korang untuk memulakan bussiness dan berjaya.Sekarang ni perlu sangat buat business sebagai side income.Boleh bantu suami dan tambah pendapatan.

FYI,Niza ni ex schoolmate Fiza..sekampung! Dah lama jugak berbusiness dan kini dalam process meluaskan perniagaan yang kini makin maju banyak permintaan dari customer.So,Fiza tolong dia promote business dan untuk share info business yang mungkin boleh bantu korang nak mulakan business jugak.Dan motif utama nak bagitau korang yang Roti dan Pizza 100% Homemade Niza ni memang sedap sangat! Bagi yang tengah mencari² tu,sila²lah contact Niza ye.

Kotlah lunch ni korang nak lunch Pizza ke kan.Sorry bagi ibu mengandung kalau terrr"drooling" bila tengok gambar² pizza dan roti yang marvellous ni ha..Ampun!

14 comments:

  1. fiza nasib akak tengah makan biskut kalau tak memang berkeriutlah bunyinya perut ni...hi hi hi...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Fizah...sedapnya tengok...macam perut pun dah jadi lapar..hehe..

    ReplyDelete
  3. aduhh...fav ni !..mmg suka tambah yg kecil comel

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum awak... wahh terliur kejap! sedapnyaaa. balik nanti nak cari pizza seketul dua kat pasar malam, buat penggubat terliur ni. hihi

    ReplyDelete
  5. telioqqqqq aihhh...bun sosej tuh memg pebret kami anak beranak...klu kat putrajaya nie, slalu beli kat baker cottage..memg terbaek..

    ReplyDelete
  6. Salam fiza..wah, kecur air liur tgok pizza tu..hihi

    ReplyDelete
  7. Waa... tengok pizza tu terliur plak... memang nampak sedappp tu, penuh toppingnya... K nrl ingatkan fiza yang buat tadi... ^__^

    ReplyDelete
  8. byknya topping...mst gebu sedap2 ni...nyum2...

    ReplyDelete
  9. ingatkan fiza buat tadi.. nak minta resepi..hehe

    dulu kat semenanjung selalu makan roti2 ni.. bila kat sabah nan adoo~ huuu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.