Kad Raya Dari Blogger Husna Zahidi

Saturday, July 02, 2016


Ingatkan tahun ni tak memberi kad raya, takde orang nak bagi kad raya. Tapi dapat juga kad raya kedua dari blogger Husna Zahidi. Katanya nak membalas kad raya tahun lepas. Awal-awal Fiza dah bagitau yang tahun ni tak dapat nak membalas kad raya sebab tahun ni buat e-card sahaja. Mereka pun faham dan tak kisah sebenarnya. Kadang-kadang apa yang kita beri bukanlah mengharap balasan tapi keikhlasan memberi tu lebih bermakna.


Tahun ni Fiza terima 2 kad raya dari blogger. Itu sahaja koleksi untuk tahun ni. Boleh simpan bersama koleksi kad raya tahun lepas yang masih simpan lagi. Terima kasih Husna atas kiriman kad raya ni.






3 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.