Kedai Emas Yang Sudah Tersohor Dan Viral Dalam Dunia Online

Tuesday, May 09, 2017

Perempuan dan emas berpisah tiada seperti wanita dan kecantikan juga. Walaupun ada perempuan yang tidak berminat dengan emas sekalipun, sekurang-kurangnya mesti ada satu koleksi emas contohnya cincin. Sedia maklum kita tahu nilai emas makin meningkat mahal sampaikan rasa ada yang tidak mampu memilikinya. Tapi disebabkan adanya emas lelong dan kedai emas murah yang menawarkan harga emas yang lebih murah dan mampu dimiliki, emas dapat dimiliki dengan harga yang murah.

Baru-baru ini Fiza ada perasan satu kedai emas viral Facebook yang menjual emas lelong. Sekarang dah menjadi emas lelong viral di facebook. Salah satu kedai emas lelong MAYA  ataupun kedai emas online yang boleh dipercayai. Boleh rambang mata dibuatnya melihat segala koleksi perhiasan emas yang ada.

Design yang cantik-cantik 

Kenapa Emas Lelong Jauh Lebih Murah

Emas lelong adalah emas-emas yang dilelong yang tidak ditebus oleh pemilik asalnya setelah habis tempoh pajakan. Akan tetapi  EMAS dari KEDAI EMAS LELONG MAYA ini bukan emas pajak yang tidak ditebus atau tidak diambil oleh pemilik asal. Semua barang-barang kemas yang ada di kedai EMAS LELONG MAYA adalah EMAS BARU. Fresh dari 'oven' kilang.

Sebenarnya, pemilik KEDAI EMAS LELONG MAYA menamakan nama ini dengan nama EMAS LELONG dengan harapan untuk memberi persepsi/tanggapan kepada org ramai bahawa dengan perkataan LELONG itu menunjukkan harga emas itu lebih murah daripada harga biasa di pasaran.

Sememangnya harga emas yang kedai emas lelong jual adalah sangat-sangat murah berbanding harga pasaran emas semasa di luar sana. Harga emas semasa hari ini RM190/gm. Tetapi kedai emas lelong hanya menjual RM169.8/gm. Murah kan?

Kebaikan Membeli Emas Lelong

  • Emas lelong dikatakan 10% lebih murah dari harga emas di pasaran dan tiada lansung kos upah. 
  • Emas tetap emas dan tetap berharga sepanjang zaman. Dengan membeli emas lelong ketika murah dan jual ketika harga tinggi dapat memberikan keuntungan.
Disebabkan harga emas semakin meningkat saban hari, membeli emas bukan sekadar untuk perhiasan. Malah kaum lelaki juga berminat untuk membeli emas untuk simpanan masa depan dan juga untuk keuntungan akan datang.  
Tahukah anda?
Pelaburan emas yang terbaik adalah pelaburan emas fizikal. Ianya bermaksud seseorang itu membeli dan menyimpan emas samada dalam bentuk barang kemas / syiling emas / jongkong emas secara fizikal dan bukannya melabur dalam bentuk buku simpanan emas / sijil dan sebagainya. 

Jika ada berminat dalam membeli emas ataupun tak tahu dekat mana emas murah di Terengganu, boleh dapatkan emas lelong murah di kedai emas di Kuala Terengganu. Bukan sekadar memiliki kedai malah merangkap kedai online emas yang ramai pengunjung datang. Kedai emas ini antara kedai emas lelong yang murah di Kuala Terengganu.


Kedai emas murah di Kuala Terengganu ni sentiasa meriah dengan kedatangan pelanggan yang membeli emas lelong murah di Terengganu. Nak melaram dengan perhiasan emas, carilah emas murah di Kuala Terengganu. Semua jenis ada. Murah pun murah. Sekarang ini tengah ada promosi harga lebih murah daripada biasa sempena hari guru yang bakal tiba. Jadi, rebutlah peluang yang ada beli emas. Tak rugi beli emas. Paling menarik di kedai EMAS LELONG MAYA adalah kesemua design emas di kedai ini adalah yang paling TERKINI dan jarang di temui di kedai emas biasa.


Facebook page: KedaiEmasLELONGMaya

Alamat kedai emas lelong maya
No.105A, Jalan Hiliran, 
Chabang Tiga - LOKASI BERHADAPAN PEJABAT POS CHABANG TIGA
21000 Kuala Terengganu
Terengganu

Hotline 
012-910 9215

Website 
www.kedaiemaslelong.com

Waktu operasi kedai: 10pagi -6petang


6 comments

  1. singgah selasa
    hari ini x berapa sihat
    keep in touch

    ReplyDelete
  2. blink blink mata ena dibuatnya.. tak ada siapa nak lanje kita satu kee.... gelang pun jadi la.. hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bling bling tengok emas berkilau tu ha..untunglah kalau ada orang belanja kita :)

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.