Design Kad Kahwin Simple Tapi Menarik

Monday, June 13, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera


Asyik update entri kad raya je kan. So hari ni nak update entri artwork design kad kahwin pulak. Pelanggan merangkap blogger tempah design je dan DIY sendiri je (print sendiri). Wawa tempah design yang simple je untuk print atas kertas kraft( craft paper).

Fiza design dari contoh yang wawa draft dan dari draft terhasillah design ni. Cuma Fiza tambahkan design lace untuk bahagian depan kad kahwin tu nampak lebih menarik. Peta pun Fiza buat dari lukisan yang wawa berikan. 

Ini hasilnya setelah wawa print dan siap sepenuhnya. Siap ada doily paper dan di ikatkan dengan tali guni nampak lebih menarik, unik dan rustic. Cantik kan! Kreatif wawa, untuk sesiapa yang nak jimat DIY kad kahwin boleh cedok idea kreatif wawa ni.


Terima kasih wawa order design dan kongsi gambar.
With Love, Sihatimerahjambu

4 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.