Tempahan Sampul Duit Raya Hipster

Baru sempat nak update tempahan sampul duit raya gaya hipster ni. Okay, material dan bahan-bahan semua dah siap. So saya akan mula buka order bermula hari ni. Bagi yang tanya-tanya dan berminat nak tempah, bolehlah buat tempahan se awal yang mungkin untuk mengelakkan korang dapat lambat kalau order last minit. 


Untuk raya tahun ni saya cuma dapat sediakan 7 corak sahaja. Tahun depan baru up lagi corak yang ada. Lebih menarik dan lebih hispter kata kau.



 KOD : AN1

KOD : AN2

KOD : AN3

KOD : AN4

KOD : AN5

KOD : AN6

KOD : AN7

Size : 11cm x 8.5cm
Black laser printed
Craft Paper
Glueless
90gsm
Minimum order : 10pcs
Tempoh siap: 1-2 hari
Pos setiap hari
10pcs : RM8
20pcs : RM16
30pcs : RM24
40pcs : RM32
50pcs : RM40
Postage RM7 SM | RM10 SS

Harga promosi untuk pembaca blog Sihatimerahjambu. Saya gunakan laset jet printer so dia akan nampak ada kesan shining sikit dan ink tak kembang. 

Kalau buat sendiri pun, print kat kedai sehelai 50sen itupun ink biasa, kalau print laser rasanya RM1 kot. Kemudian nak beli kraft paper lagi. Nak potong secara manual lagi kan. So baik tempah je. Saya pun bagi harga murah je tu dan boleh tempah dalam kuantiti sikit pun. Lagi satu, boleh request nak tulis apa depan dan belakang.

Sebenarnya boleh nak tempah 1 je tapi rugi kos pos lah sebab saya guna pos laju je. Kalau guna pos biasa takut tak dapat trace dan tak sampai. Ye lah kan musim nak raya ni surat pun banyak takut tak sampai ke tangan penerima. 

Kalau guna pos ekpress pulak memang boleh trace tapi tak tahu sampai ke tangan penerima ke tidak sebab penerima tak perlu sign kan. Agak risiko jugak tu. So saya ambil keputusan guna pos laju je. Apa apahal boleh claim kan.

2 comments:

  1. wah cantiknyaaaaaa!! Harga yang fiza tulis tu termasuk pos ke?

    ReplyDelete
  2. Perghhh kak! Smart gila ampau duit raya ni... Rasa nak order gak

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.