Sila Baca Post/Entry Sampai Habis

Sila Baca Post/Entry Sampai Habis ye. Boleh? Takde masalah kalau tak baca entry sampai habis kalau rasa entry tu tak menarik ke apa. Tapi apa yang menjadi masalahnya, Fiza banyak juga terima email yang ingin membeli baju melayu, tikar getah dan sebagainya. Dah hampir jenuh reply email berserta link entry sekali supaya mereka tidak salah faham.
Sebenarnya kes terjadi macam ni. Bila kita nak cari sesuatu barang tu mesti kita gune google kan. Dan biasanya cari maklumat by images. Bila klik image, akan terus ke laman blog/web tersebut. Bagi mereka yang malas nak baca tu,tanpa check maklumat terus contact owner blog/web untuk membeli barang tersebut sedangkan owner blog hanya promote dan menulis entry sahaja. Padahal memang ada contact number dan link untuk pembelian dalam setiap entry. 
Dah banyak kali terjadi dapat email. Nak kata kita tak tulis lengkap, dah cukup lengkap dah. Kalau kita nak beli sesuatu pun, mestilah kita check dulu kan. Bukan main redah je. Pelik pulak Fiza. Rasanya bukan Fiza je pernah kena macam ni. Ada lagi blogger lain yang terkena macam ni jugak kot.

http://www.azhafizah.com/

Silap sendiri lah kan taknak baca sampai habis. Berhuhuhu lah lepas tu. Lagi satu kalau dekat facebook tu, kita jual barang dan siap maklumat semua masih lagi suruh pm harga dan sebagainya. Kalau harga, size dan maklumat produk dah ada, terus beritahu nak beli je la kan. Baca sampai habis lain kali. Siapa nak dipersalahkan?

6 comments:

  1. Memang biasa sangat kena. Tapi nak buat camne, layan je lah...
    Kalau lebih-lebih sangat tu lastly kata je barang dah OUT OF STOCK ..hehehehe

    http://munirahmustafar84.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. kalau nak sesuatu kenalah tau lebih details,..ish..

    ReplyDelete
  3. biasalah tu...org berniaga kan..huhu..saar je la yee

    ReplyDelete
  4. Buat dropship bju sblm ni. Dh cmplete segala details. Saiz, hrga, sglanya. Dorang suruh Pm. Confius juga nk Pm apa..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.