Bila Guardian Sale 50%

Guardian dan Watsons tengah buat sale gila-gila sekarang ni sehingga 50%. Uishh, dengar je sale berebut masing-masing serbu drugstore. Mana taknya, kalau buat sale pun berapa hari je kan. Sale yang sekejap memang cepat dan ramai lah yang menyerbu. Jenis Fiza, kalau shopping yang ada sale Fiza akan pergi pada hari bekerja sebab berkemungkinan tak ramai yang serbu.

Kalau weekend, entah-entah yang tinggal hanya tester je yang ada kat rak tu. Takpun apa yang kita nak dah habis. So, kalau weekend tu dapatkan bersenang lenang dan berlamaan nak memilih dan tengok-tengok barang lain. Biasalah perempuan, kata nak beli satu barang je. Sudahnya bila keluar lebih dari satu. Siapa geng?


Sale kali ni Fiza cuma beli 4 produk je. Untuk restock mana yang dah nak habis dan terbeli satu yang bukan kepentingan tapi sebab harga dia murah dan nak cuba.

MAYBELLINE FOUNDATION FIT ME CODE 235 (PURE BEIGE)
Sebelum ni Fiza pakai code 230 dah 2 botol guna tapi saja kali ni pilih beza satu code sebab lebih kurang je sebenarnya kedua-dua warna kod ni. Harga RM23.53 selepas diskaun 50%.

MAYBELLINE TREATMENT CONCEALER ( ERASER DARK CIRCLES)
Untuk produk ni Fiza beli sebab nak cuba guna concealer jenis ni sebab macam ramai pencinta makeup yang suka pakai ni. Fiza beli kod caramel sebab tak tahu nak pilih warna apa sebenarnya. noob! Harga RM18.82 selepas diskaun.



COTTON PAD
Sebenarnya nak beli satu pack je. Tapi husband kata beli triple pack ni terus buat stock. Haaa, okay juga tu. Harga pun RM10.88 lebih jimat kot. Kalau beli satu pack RM3.++


FLOS GIGI
Baru nak terjebak bersihkan gigi guna floss gigi. Beli jenama guardian lah sebab murah.

Okay itu je yang Fiza beli. Tak sempat lah nak tengok benda lain sebab nak balik cepat. Selamat sikit duit, kalau tak entah apa lagi yang dia masuk dalam bakul kan. Sempat lagi nak terjah drugstore Guardian dan Watsons. Katanya sampai 27-28 Januari 2019 macam tu. Tak pasti tarikh sebenar. Nak tahu lebih lagi, kau orang tengok je kat facebook atau instagram. Mesti ada update pasal sale ni.


2 comments:

  1. berbaloi-baloi beli time sale ini.. puas hati dan dapat berjimat..

    ReplyDelete
  2. gunakan kesempatan sewaktu guardian and watson tengah sale.. macam2 boleh beli kan..
    kita singgah follow sini ya https://faradidi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.