Aroma Room Spray Kaison, Bau Vanilla Pilihan Hati

Pada hari mencari air humidifier Kaison untuk workspace dalam bilik tu, berdekatan dengan rak air humidifier tu tersinggah lah dekat rak room perfume ni. Terbekenan lah pula dengan aroma room spray. Disebabkan air humidifier tu bukan jenis yang boleh tambah essentials oil, jadi decide nak beli aroma room spray je lah untuk aroma wangian bilik tidur.


Disebabkan deria bau ni dah sebati dan selesa dengan bau vanilla. Of courselah bau vanilla menjadi pilihan hati kami berdua sampai tak cuba dah nak bau yang lain. Eh, ade juga lah cuba bauan yang lain daripada botol tester yang disediakan tapi tak ada yang hidung kami berkenan dek kerana setia sangat dengan bau vanilla tu.


Aroma room spray ni adalah satu keinginan yang boleh jadi satu keperluan kadang kala. Bilik tidur tu kalau berbau aroma yang lebih wangi boleh mendatangkan mood yang sangat baik pada Fiza. Kalau boleh memang nak bilik sentiasa ada aroma wangian. Tapi iyalah kadang kala kena cut cost juga untuk perkara macam ni. kalau ada bajet pun bolehlah sekali sekala berikan aroma mood wangian dalam bilik tidur ataupun ruang rumah.

Tahu tak aroma bau yang menyenangkan minda secara tak lansung mempunyai kuasa yang kuat dalam merehatkan minda kita yang dipanggil aromaterapi. Bila dah seharian penat dengan rutin harian mesti kita akan lupa untuk bertenang seketika. Rehatkan otak sambil menghirup aroma yang harum adalah sangat mendamaikan. Betul tak?

Apalah salahnya kalau beli sesuatu untuk tujuan yang baik juga kan. Lepas ni nak kena menabung nak cuba guna air diffuser pula lah. Dengar-dengar harga air diffuser tak boleh nak bawa bincang lagi tu.  Jadi, kena beli air diffuser yang mengikut bajet.

2 comments:

  1. bilala depa nak bukak Kaison kat Penang.. kamon !! IKEA pun dah nak ada..
    bukak la Kaison pulak hahaha..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.