3 Website Popular Download Template Responsive dan Mesra SEO Blogspot PERCUMA!!!

Kalau perasan, dah makin ramai blogger bertukar kepada template yang simple, responsive, mesra SEO (Search engine optimization) dan paling penting fast loading. Dah jarang dah nampak blog yang penuh dengan warna warni, berbunga-bunga, sarat dengan widget, cursor berantai-rantai, blog bersalji dan macam-macam lagi. Semua dah lebih suka pakai template minimal putih bersih.

Cakap pasal template blog ni teringat zaman-zaman blogger baru nak up dulu. Kemain gigih hias blog sampailah Fiza terjebak ambil tempahan design sampai sekarang. Cuma sekarang dah berkurang tempahan sebab dah ramai request nak template responsive dan mesra SEO yang simple. Kalau dia orang nak template macam tu memang Fiza cadangkan download daripada website je sebab lebih cepat. Kalau nak Fiza design macam dalam website tu memang tidaklah nak bermula dengan basic template. 

Jadi, memang sarankan kau orang download dari website je la. Lpeas kau orang download, kau orang akan dapat file document dan kau orang hanya perlu follow langkah-langkah untuk install dan edit template yang kau orang dah download. Sebaiknya kau orang beli template dan bukan download percuma sebab template premium lagi banyak kelebihan dia. Tapi of courselah lebih suka ambil yang percuma je kan. Tak perlu keluar modal. Nah, 3 website popular download template responsive dan mesra SEO untuk platform blogspot secara PERCUMA. Ya, percuma!

3 Website Popular Download Template Responsive dan Mesra SEO Blogspot PERCUMA

www.soratemplates.com


www.gooyaabitemplates.com


www.themexpose.com


Sebenarnya ada lagi website yang menyediakan template responsive dan mesra SEO percuma. Tapi ini antara yang popular di gunakan oleh blogger-blogger dari pemerhatian Fiza lah. Dalam permerhatian blogger lain mungkin berbeza. Apa apa pun ketiga-tiga website ni mempunyai banyak pilihan template dan mudah download. Pada yang berminat nak tukar baju baru blog, sila-silalah ke website yang Fiza kongsikan ni.

Perbezaan Template Percuma dan Premium

Free Version

❌Remove Footer Credits
❌One Time Payment
❌No Encrypted Scripts
❌Lifetime Premium Support
❌For Unlimited Domains
❌Lifetime Template Updates

Premium Version

✅Remove Footer Credits
✅One Time Payment
✅No Encrypted Scripts
✅Lifetime Premium Support
✅For Unlimited Domains

Kalau kau orang nak template yang minimal design dengan harga murah serendah RM12, boleh baca entry Dapatkan Template Blog Responsive dan Mesra SEO.

Kenapa Template Blog Responsive dan Mesra SEO Jadi pilihan Blogger
Selaras dengan kematangan blogger yang dah lama bertapak dalam dunia blogger ni. Takde dah hiasan yang sarat dalam blog. Masing-masing dah sedar dan lebih matang memilih template blog. Lagipun sesetengah blogger mementingkan kualiti template tu sendiri yang boleh membawa blog mereka kepada tahap yang lebih bagus.

Mesti semua nak maju kan. Jadi, perlulah lakukan perubahan untuk blog sendiri lebih maju. Paling penting blog anda responsive sebab lebih ramau pengguna sekarang dah view blog or website menggunakan smartphone je sebab semua orang ada handphone dan tak semua orang ada komputer. SEO pula kena rajin belajar. Fiza nak kongsikan pun bukan arif sangat bab SEO ni. 

6 comments:

  1. haha ingat jugak masa mula mula berblogging dulu, hias blog taknak kalah haha tak kisah pasai pv pun, janji blog cantik ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..hias blog bagai nak rak kemain lagi gigih.but now dah sedar simple simple je sudah..hii

      Delete
  2. ramai dah blogger guna template yang mesra SEO ni...

    ReplyDelete
  3. terpikir mau tukar template..entry ni sgt mbantu..tq fizahh

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.