Tempah Sampul Duit Raya Murah

Ada yang tercari-cari ke di mana nak tempah sampul duit raya murah-murah? Kau orang nak yang murah boleh tempat di sini. Ye, di sini www.azhafizah.com. Tahun lepas minimum order 1000pcs dan ke atas tapi tahun ni dah boleh tempah minimum order 100pcs. Kalau nak kelainan dan nak ada sampul duit raya sendiri exclusive untuk bagi duit raya masa raya nanti, Fiza nasihatkan tempah awal sebab sekarang tempahan telah dibuka sehingga 2 minggu sebelum raya. 

JANGAN TEMPAH LAST MINUTE sebab tempahan akan ditutup awal. Lagipun kalau kau orang tempah lewat, kalau lambat dapat nanti kau orang salahkan Fiza pula lambat sedangkan kau orang yang lewat tempah. Fiza tak naklah nanti kena marah berbakul-bakul dengan kau orang nanti kalau lambat. Pulak tu kena maki bulan puasa. Rasa tak syoklah kan. Jadi, kalau tak nak ada masalah lewat tu SILA TEMPAH AWAL

Jika berlaku masalah lewat sikit tu kau orang kena faham sebab kalau sekali tempah banyak akan mengambil masa. Perkara biasa berlaku tapi inshaAllah team-team tempahan sampul duit raya akan buat yang terbaik untuk semua pelanggan yang tempah. Untuk harga sampul duit raya, kau orang boleh rujuk dalam gambar di bawah.


Material art paper sahaja jangan tanya jenis lain dan tak buat hot stamping. Free postage untuk kuantiti sehingga 2000pcs. Lebih daripada kuantiti tersebut kena tambah kos penghantaran. Kalau nak lagi berbaloi tempah 1000 atau 2000 pcs sebab boleh dapat free 250pcs dan 500pcs tu. Design juga percuma. Jadi, apa tunggu lagi. Sila buat tempahan awal ye. Kalau lambat, jangan merayu suruh terima tempahan sebab pernah jadi tahun lepas. Maaflah terpaksalah kecewakan kau orang. Kilang pun nak tutup awal dik nak raya. Kalau tempah last minit, siapa je yang nak buat kerja nanti.

Kalau nak tempah dalam kuantiti yang sikit 100pcs ke bawah, boleh tempah sampul duit raya hipster yang Fiza buat sendiri. Lebih hipster dan tema rustic gitu. Tanpa gam dan mesra pengguna. Kalau suka jenis sampul duit hipster pun kena tempah awal juga. Tempah lambat Fiza tak layan sebab agak ambil masa nak siapkan tempahan, kerja print, gunting dan lipat secara manual.


Size : 6.5inci x 3.4 inci
Black laser printed
Recycle Kraft Paper Paper 90gsm
Glueless
Minimum order : 10pcs
Pos : Selasa dan Khamis
Harga Sampul Duit Raya Hipster
10pcs = RM6
20pcs = RM12
30 pcs = RM18
40 pcs = RM24
50 pcs = RM30
Postage RM8 SM | RM11 SS

4 comments:

  1. wah, sekejap jer dah nak raya kan. Qekra tunggu nak tempah kad raya kat fizah ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.