Make Up Artist (MUA) Area Selangor dan Kuala Lumpur. Service Terbaik!

Yang sedang mencari cari Make Up Artist (MUA) area Selangor dan KL untuk sebarang event atau photoshoot. Tak perlu risau, Fiza bantu korang untuk dapatkan service MUA yang terbaik dan gerenti korang akan puas hati dengan hasil kerja dia. Nak make up natural ke, heavy make up ke, light make up, untuk dinner, untuk photoshoot or untuk events apa pun boleh.

Antara mereka yang telah mendapatkan perkhidmatan #makeupbyNAI

Make up untuk photoshoot.


 Make up untuk pertunangan


Cantikkan hasil make up dia. Transform habis jadi cantik jelita. Hasil kerja siapa lagi kalau bukan #makeupbyNAI

Inilah dia MUA yang cun melecun ni, Nur Amni Insyirah. Seorang blogger yang hebat dan business women yang berjaya. Sekarang agak kurang aktif berblog, focus dengan bisnes. Makin cantik pulak tu!

Antara rahsia make up cantik by NAI adalah dengan menggunakan Foundation Instant Flawless AlifNur ni. Kalau korang nak tahu, NAI bukan sahaja MUA ye, tapi pengasas untuk produk Foundation Instant Flawless AlifNur. So korang boleh dapatkan foundation yang best dan for sure korang akan jatuh hati dengan kesan penggunaan foundation terbaik ni. 100% dari bahan semulajadi. Fiza pun dah ada satu! 

Boleh baca entry 


Untuk service make up, korang boleh booking awal

Whatsapp 
0145121425 

Facebook
www.facebook.com/farisyaanastasyia1

#makeup #makeupartist #makeupartistKL #makeupartistmalaysia #makeupartistselangor #makeupartistshahalam #makeupartistkualalumpur #makeupartistpetalingjaya #makeupartistcheras #makeupartistklangvalley #mua #muabridal #muamalaysia #eventmakeup #dinnermakeup #photoshootmakeup #cheras #shahalam #kualalumpur #sayajualservismakeup

5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.