Unboxing Althea Beauty Haul 17.0 | Sheet Mask, Cleanser & Deo

Okay last box Althea sementara menantikan Althea Box yang baru dan lebih special akan sampai beberapa hari lagi sebab baru lagi shopping 4 hari lepas. So settlekan cerita Unboxing Althea Beauty Haul 17.0, Fiza shopping bulan June lepas. Untung shopping masa festive season sebab boleh dapat box limited edition yang cantik lagi cute tu.


Sempena musim raya haritu, Althea keluarkan Eid Mubarak Box limited edition. Fiza shopping awal raya haritu, kira rezeki lah dapat box yang sangat special ni. Selain happy dengan barang yang dibeli, double happy sebab dapat box secantik ini. Apa yang Fiza beli?


Sebenarnya tak tahu nak beli apa. Fiza restock apa yang Fiza selalu guna dan beli mana yang dah nak habis je lah. Cuma satu je produk baru yang Fiza excited nak cuba iaitu Chica Y Chico's Killing Star Foam Cleanser. Next review okay? Untuk produk lain boleh refer review yang Fiza dah kongsikan sebelum ni. Okay, short entry je lah harini. Bye~


No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.