Hilangkan Jeragat Dengan Mudah Menggunakan Mylea Freckles Serum

Selain jerawat, jeragat juga salah satu masalah kulit yang membuatkan kita kurang yakin dengan diri sendiri untuk berhadapan dengan orang ramai. Dalam masa yang sama mesti rasa tertekan dan buntu cari penyelesaian macam mana nak hilangkan jeragat yang tak hilang-hilang sebab wanita sangat sinonim dengan kecantikan. Walaupun jeragat di muka tidak merbahaya tetapi jika terus dibiarkan ia akan membawa kepada kanser kulit.

Jika pelbagai cara telah digunakan dan jeragat masih lagi kelihatan. Nak tahu tips hilangkan jeragat? Nah, cuba guna serum jeragat No.1 di Malaysia iaitu Mylea Freckles Serum cara hilangkan jeragat dengan mudah.

Mylea Freckles Serum Mampu Hilangkan Jeragat Lama dan Baru dengan Berkesan.

Mylea Freckles Serum khas untuk masalah jeragat. Hanya perlu sapu pada bahagian jeragat boleh hilangkan jeragat tak kira jeragat yang lama ataupun yang masih baru pada kulit muka. Mylea Freckles Serum ni bersifat water based, bahan asas dari sumber mineral dan sangat kaya dengan ekstrak tumbuhan dan buah-buahan. Produk yang boleh disesuai pakai atau dicampurkan dengan mana-mana produk lain. Serum ni tiada Bahan Kimia dan mempunyai kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Approved KKM ( NOT160300607K ) Clinically Proven
Jadi, Mylea Freckles Serum selamat digunakan dan highly recommend untuk mereka yang mengalami masalah jeragat. Serum berkesan untuk jeragat dan juga sebagai penawar jeragat. Salah satu produk hilangkan jeragat yang makin mendapat permintaan tinggi di pasaran.

Kebaikan Serum Mylea  

 ✔ Penawar nombor 1 masalah JERAGAT! 
✔ Mencegah jeragat dari MEREBAK dan MENEBAL! 
✔ Membantu menghilangkan BINTIK HITAM di wajah! 
✔ MenCERAHkan warna kulit 
✔ Membantu menghilangkan PARUT dan BEKAS JERAWAT! 
✔ Membantu mendapatkan TONA KULIT yang sekata 
✔ Membantu MENCERAHKAN kulit wajah! 
✔ Merawat KULIT KUSAM! 
✔ Mengawal masalah KULIT BERMINYAK! 
✔ Mengecilkan LIANG PORI! 
✔ Membantu anda mendapatkan KULIT IDAMAN dalam jangka masa yang CEPAT, BERKESAN & TANPA KESAN SAMPINGAN! 

Cara Penggunaan

Cuma perlu Picit sedikit Mylea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang bermasalah. Setitik Freckles Serum memadai untuk seluruh wajah kerana serum ini pekat dan tidak berminyak malah terus meresap ke dalam kulit wajah.
Note : Disyorkan pakai pada waktu pagi (10 ke 15 minit sebelum makeup) dan malam sebelum tidur (10 ke 15 minit sebelum apply night cream)
Jika ingin menggunakan Freckles Serum dengan mana-mana jenama krim malam/krim siang, perlu jarakkan masa sekurang-kurangnya 15 minit untuk pastikan serum telah sempurna meresap ke dalam kulit (dinasihatkan hindarkan dari menggunakan produk yang mempunyai kandungan bahan kimia yang tinggi kerana akan merosakkan tisu kulit). Untuk kesan yang lebih cepat, di sarankan gunakan dengan kerap iaitu 2 kali sehari

HARGA MYLEA FRECKLES SERUM

RM90 untuk 1 botol

KANDUNGAN 
Active Ingredient: Aqua, Propylene Glycol, Unsaponifiable Olive Oil, Cetyl, Ceg Beeswax, Dimethicone, Cucumis Sativus Ekstrak, Citrus Medica Limonium Peel Extract, Symphytum Root Cell Extract ( phyto-celltec ), Sodium Cocoamphoacetate, LGluthathione, Ascorbyl tetraisopalmitate P, Polyacrylamide And C13-14, Tocopherol Acetate, Arbutin, Isoparaffin And Laureth-7, Phenoxyethanol (and), Ethyloxyglycerin, Caprylyl Glycol dan Ethyloxyglycerin. 

Raya dah nak dekat, mesti nak bercantik-cantik masa raya nanti. Bila orang tanya, apa rahsia cantik tanpa jeragat? Boleh lah recommend pada mereka pula. Kalau rasa rugi promote sahaja, apakata terus jadi agen untuk tambah pendapatan cari duit lebih. Bak kata, Saya guna saya jual.

Untuk tempahan, pertanyaan, permohonan agen, sila hubungi :
Instagram: @mylea.official
Hotline : 017 777 8191 / 013 984 5104
Fanpage Official :  Mylea-Skincare-Malaysia
Website : www.myleaskin.com/about-us

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.