PYNOCARE Esen Untuk Kulit Cerah Sekata Bak Kristal

BiO-LIFE, satu jenama produk kesihatan yang telah bertapak lama selama 29 tahun di Malaysia. Terdiri daripada team of Nutritionists, Biochemists, Food technologists and Microbiologists yang telah menghasilkan produk yang terbaik untuk pengguna. Segala produk yang dihasilkan telah mencapai piawaian bertaraf dunia disokong oleh kelulusan dari Thailand FDA, Australia TGA dan GMP Jerman.

PYNOCARE

Terbaru, BiO-LiFE telah menghasilkan produk terbaru iaitu PYNOCARE sejenis suplemen kesihatan de-pigmentasi oral pertama yang dirumus khas dengan kaedah breakthrough proprietary formulation - MSCC Complex Actisome ™, dengan ekstrak tumbuhan semulajadi dan vitamin yang diuji secara klinikal untuk mendapatkan kembali tona kulit yang cerah sekata dari dalam ke luar. 


BAHAN-BAHAN PYNOCARE

MSCC Complex Actisome ™
  • Mengandungi French Maritime Pine Bark Extract : Kaya dengan procyanidin oligomerik (OPCs) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Berupaya untuk membentuk  menghasilkan lebih banyak struktur antioksidan dengan cara mengitar semula vitamin C dan manghasilkan vitamin E.
  • Vitamin C (Ascorbic Acid) : Merupakan antioksidan daripada UVa, UVB dan cahaya yang boleh dilihat. Menghalang penghasilan dan pembentukan melanin serta bekerjasama dengan vitamin E.
  • D.Salina Ektrak : Membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta-karotena. Merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan lipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV.
  • Vitamin E : Sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menghapuskan radikal bebas. Memberi perlindungan UV serta mengurangkan kesan-kesan foto penuaan.
Dengan menggunakan MSCC Complex Actisome ™ ni dapat meningkatkan bioavailability untuk penyerapan yang lebih baik. Antaranya :

  • PERTAHANAN DARI RADIKAL BEBAS

Kaya dengan antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas dan mengatasi tona kulit yang tidak sekata pada akarnya.

  • PELINDUNG UV

Meningkatkan pertahanan terhadap terhadap kerosakan kulit yang disebabkan oleh cahaya UV

PUNCA-PUNCA MASALAH KULIT

Banyak faktor dan punca masalah kulit boleh berlaku jika tidak dijaga dengan betul. Antara punca-punca masalah kulit :
  • Cahaya matahari, ini adalah faktor utama yang menyumbang kepada masalah kulit lebih teruk
  • Perubahan hormon semasa kehamilan dan pengambilan pil kontraseptif
  • Kosmetik yang bertoksik pada cahaya seperti merkuri dan asid salisilik
  • Ubat-ubatan yang bertoksik pada cahaya seperti antibiotik dan ubat anti-radang.

KENAPA PERLU DAPATKAN PYNOCARE

Jika ada masalah kulit tidak sekata dan inginkan kulit lebih cerah sekata, boleh cuba pynocare ni sebab produk ini telah diuji secara klinikal, semua ramuan daripada bahan semulajadi dan bebas daripada sebarang bahan pengawet. Pynocare adalah produk yang telah disahkan HALAL dan boleh diamalkan tanpa ragu-ragu.

CARA PENGAMBILAN PYNOCARE

Pengambilannya sangat mudah, iaitu hanya perlu ambil 2 kapsul sehari selepas makan. Boleh ambil 1 kapsul siang dan 1 kapsul malam.


UNTUK PEMBELIAN PYNOCARE

Boleh dapatkan di mana-mana famasi berikut :
Lazada: http://Biolife.2.vu/Lazada-Pynocare 
CARiNG: http://Biolife.2.vu/CARiNG-Pynocare 
Watsons: http://Biolife.2.vu/Watsons-Pynocare

#biolifemalaysia  #MegaBIOLIFE  #pynocare

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.