Magical Althea Turns 4 Birthday Carnival

Saeng il chuk ha ham ni da Althea! Happy Birthday Althea! you're 4 years old now. Wishing you lots of success in the years ahead. Seperti yang dijanjikan, Fiza nak kongsikan tentang Magical Althea Turns 4 Birthday Carnival yang sedang berlansung sekarang ni sehingga bulan August nanti. Nak tahu apa dia? Memang magical sangat.


Setiap pembelian akan diberikan limited edition Carnival box, birthday kits(balloon and Canival ticket lucky draw) dan juga hadiah dengan pembelian tertentu. Bukan itu sahaja, ada pelbagai contest yang Althea adakan. Boleh menang points shopping dan hadiah paling best #FlyMeToKorea untuk dua orang yang bertuah. Wahh, untung sangat kalau shopping di Althea sekarang ni.

MAGICAL ALTHEA TURNS 4 BIRTHDAY CARNIVAL
  • Althea's Limited Edition Carnival Box, Balloon, Carnival Lucky Draw Ticket*
  • Althea Lollipop (gift-with-purchase)*
  • Althea's birthday sales & promos on the website*
  • Contests on Althea's Facebook and Instagram to win shopping points
  • Althea's #FlyMeToKorea contest (A round trip + Lotte World tickets for two)
Cute Pink Balloon

Carnival Ticket Lucky Draw


Lollipop Pen-Gift with purchase
Selain Lollipop pen, ada juga Ice-cream shower collectables gift. Best kan dapat free gift dengan pembelian ni. Limited edition pula tu. Dan tak rugi membeli sambil join contest. Mana tahu ada rezeki boleh menang hadiah. Mohon ada rezeki lah menang salah satu hadiah dari Althea.

My Althea's Collection Boxes 
Okay, tak seronoklah kalau tak kongsi berita gembira ni kan? Jadi, jom rasakan bersama Magical Althea Turns 4 Birthday Carnival ni. Nak tengok lagi apa yang best dan nak sertai contest sempena birthday Althea ni, check out Althea's websiteFacebook and Instagram


#AltheaTurns4 #AltheaKorea #AltheaCarnival #FlyMeToKorea

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.