Give Away Hadiah Misteri dari ASTraveler!

Selamat pagi sabtu! Mendung dan sejuk nampaknya cuaca panas. Mengundang untuk sambung tidur ni. Agak blur pagi nak tak tahu nak update apa sebenarnya. Disebabkan semalam blog sunyi tanpa update sebarang entri, so pagi ni Fiza update entri giveaway je lah ye memandangkan ramai yang invite join giveaway ni. Fiza tunaikan satu persatu mana yang Fiza sempat nak join. 

Mana-mana giveaway yang Fiza tak sempat nak join tu jangan cop Fiza sombong ye. Mungkin ada sesetengah giveaway agak susah syaratnya dan mungkin hadiahnya tak sesuai untuk Fiza. Jadi, lebih baik Fiza peluang itu bagi pada mereka yang lebih layak sepatutnya terima. Nak berkongsi tentang giveaway yang kau orang buat pun, Fiza approved mana-mana link giveaway  yang kau orang letak dalam ruangan komen. So that orang lain boleh join sama walaupun Fiza tak join. 


Tak perlu nak cop atau kecam sudah ye. Harap jelas penjelasan tu. Well, terbebel panjang pagi-pagi ni. Okaylah, bebel nak bagi penuh ruangan entri ni daripada kosong letak gambar je kan. Walaupun tahu tak semua orang suka baca artikel penuh. Ye lah, dalam entri cerita lain tapi dia komen lain. Itu salah satu tanda nak tahu orang tu baca entri atau tidak. Hihi

Kalau kau orang masih belum join giveaway hadiah misteri dari ASTraveler ni, silalah join sebelum tamat pada 31 Disember nanti. Seramai 10 orang pemenang di cari dan hadiahnya adalah misteri. Dah namanya giveaway misteri, of courselah hadiahnya juga misteri. Harap bertuah menerima hadiah misteri tu. Aaminn...



10 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.