Datuk Siti Nurhaliza hamil empat bulan.Tahniah!

Sah! Datuk Siti Nurhaliza hamil empat bulan. Tahniah Datuk Siti Nurhaliza dan suami Datuk Seri Mohamad Khalid Jiwa. Wanita mana yang tak gembira bila dapat berita yang menggembirakan ini setelah 11 tahun menanti kehadiran cahaya mata. Of course lah rasa happy.

datuk-siti-nurhaliza-hamil
Berseri-seri muka bakal ibu.

Bukan hanya Datuk Siti je yang happy, bahkan semua peminat Datuk Siti pun tumpang happy buat nya. Well, pengalaman mengandung dan melahirkan anak adalah saat-saat yang di nantikan oleh setiap wanita. Betul tak?
“Setelah melalui fasa dan tempoh tertentu, saya dan suami mencapai kata sepakat untuk mengumumkan kepada anda semua bahawa saya sedang hamil empat bulan,” katanya menerusi sidang media khas itu.
Selain itu Siti mendedahkan dia sebelum ini pernah beberapa kali melakukan rawatan feterliti bagi mendapatkan cahaya mata dan bersyukur usaha itu akhirnya berjaya.
“Sebelum ini ada bertanya sama ada saya tidak berusaha mendapatkan cahaya mata dan sebenarnya sudah beberapa kali saya cuba lakukan rawatan feterliti.
“Alhamdulillah selepas 11 tahun berkahwin, akhirnya Allah memberikan kami rezeki dan tiada kata dapat menggambarkan perasaan saya. Kredit : www.mstar.com.my
Walaupun Fiza masih belum berpengalaman. Fiza percaya, satu hari nanti pasti akan tiba masanya juga. Doakan untuk Fiza juga ye. Allah telah membuat perancangan yang terbaik untuk setiap manusia. Percayalah pada perancangan Allah SWT dan dalam masa yang sama jangan berhenti berusaha, berdoa dan tawakal.  

Rezeki masing-masing. Ada yang kahwin terus dapat rezeki anak, ada yang tunggu berpuluh tahun baru dikurniakan rezeki anak. Walaupun kadangkala hati macam tisu tapi kenalah buat-buat kuat dengan pelbagai soalan manusia yang mungkin kurang faham atau mungkin takde topik nak di perbualkan. Takpelah, pujuk hati dan fikir positif.

Selagi masih berdua, bergembiralah dan nikmati hidup berdua sepuas-puasnya. Nanti dah ada anak, lain pula jalan ceritanya. Apa apa pun tahniah sekali lagi dan semoga segala urusan Datuk Siti dipermudahkan kelak. Aaminn...
with love,
Sihatimerahjambu

Comments

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.