Botol Air Nipis Mudah Di Bawa

Terima kasih sekali lagi Lazada Malaysia. Macam tahu- tahu je saya teringin nak ada botol air jenis nipis macam ni. Lebih senang nak bawa ke mana-mana simpan dalam beg. Takde lah beg kembung semacam je. Botol air nipis ni exclusive dari Lazada.com.my. Nampak tak tertulis Lazada kat situ. Korang hanya boleh dapatkan di Lazada Malaysia je. Tempat lain takde jual.

Botol air ni bersaiz A6. Nak tahu size A6 tu besar mana cuba kau orang ambil kertas A4 dah bahagi 2. Separuh A4 tu lah saiz botol air ni. 

  • Does not contain bisphenol A, free of BPA, the course does not release BPA, achieve FDA requirements, more at ease.
  • AS Material transmittance> 90%, good gloss, smooth and delicate texture.
  • Anti detergents, cleaning agents, such as corrosion, hydrolysis resistance in hot wet environments.
  • Product design to save space, the lid seal pad design - can be placed in the bag, car, outdoor sports, will not leak.
  • With the trend of appearance and color, party, mall, outdoors, we have fashion charm.
Botol air takde lah nipis mana tapi jenis macam ni lebih mudah nak masukkan dalam beg. Cuma kekurangan dia kecil sahaja, kena rajin topup air. Tapi kalau sekadar nak buat bekalan air ke mana-mana pada saya dah cukup memadai dah. Boleh muatkan lebih kurang 378ml air dalam botol bersaiz A6 ni.


Disebabkan materialnya yang bagus dan ketebalan botol air ni tebal bukan seperti botol biasa. Sebab itu juga harganya agak mahal dalam RM183:++. Walaupun harga agak mahal tapi ramai je yang beli sebab bila saya tengok kat website Lazada pun dah sold out dah. Kalau kau orang nak beli boleh letakkan email pada bahagian botol air tu. Nanti mereka akan hantar notification bila stok baru sampai.

Pergi mana-mana pun saya bawa botol air ni sebab mudah nak di bawa ke mana-mana. Style pun style juga botol air bentuk nipis macam ni. 

5 comments:

  1. Pernah guna botol air yang macam nih tapi A5 punya size la..hehe

    ReplyDelete
  2. Botol air camni style! Suka tengok! Hii

    ReplyDelete
  3. Memang style dan mudah nak dibawak. Tapi, kalau saya nak beli memang berhuhu lah. Lainlah kalau LAZADA nak bagi free lagi. hihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.