Design Bukan Percuma

Tuesday, January 12, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera
Morning! Short and quick entry untuk pagi ni. Harap dari gambar ni dapat menyampaikan message dengan jelas. Walaupun bukan study dalam graphic design tapi menghabiskan kos untuk upgrade computer , masa dan juga unccountable sleepless night tu sangat mahal ye. So how could it be FREE?
http://www.azhafizah.com/
Sumber gambar dari facebook

Alah, design macam tu mahal! Haa jangan fikir macam tu. Fikir macamana  nak menjana idea menghasilkan design simple macam tu pun. Nak murah, design sendiri la kan.
Note : Tidak ditujukan kepada mana mana customer sebab customer Fiza memahami semuanya. Cuma menyampaikan Message dari seorang designer.


With Love, Sihatimerahjambu

10 comments

  1. Yup setuju sgt.... mummy pun selalu kena macam tu.. so no more free design. Penat oiii nak perah otak..

    ReplyDelete
  2. SKRG NI MANA ADA FREE ... INGAT SENANG NK DPT IDEAS

    ReplyDelete
  3. sabar la yer fiza...banyak orang banyak ragam...

    ReplyDelete
  4. saya faham azhafizah.
    saya pun kadang-kadang kena macam tu, siap dieorg kata koleksi felt macam saya design boleh dapat kat kedai RM 2.00!!! Tapi xpelah, sabar aje... Rezeki tu datangnya dari Allah s.w.t, bukan dari dieorang pun...sekurang-kurangnya kita usaha sendiri tanpa mengharap belas orang lain

    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.my

    ReplyDelete
  5. Harap akak x tergolong dlm golongan spt tu ya fiza...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.