[image from facebook wall]
Lagi beberapa nak raya dah kan.Cepat betul masa berlalu,Ramadhan akan meninggalkan kita.Harap tahun depan dapat berjumpa Ramadhan lagi.Semua orang sibuk buat persiapan raya.Selain fikirkan tema baju raya,tema cat kena fikirkan jugak kan.

Kalau boleh,setiap kali raya semua nak tukarkan kan.Itu kalau ikut nafsu lah kan.Tapi biar berpada jangan sampai membazir.Ala kadar pun sudah memadai kan.So tahun ni cat rumah warna apa?

Harap gambar atas ni dapat bagi sumber inspirasi pada korang yang pening kepala nak cat warna apa tu.Yang penting cat bilik Fiza tak pernah tukar colour.Sentiasa pink.kalau tukar pun tetap pink..tapi lain tones..hehe..nama pun sihatimerahjambu kan.Tapi takdelah sampai nak cat rumah warna pink.Dalam rumah bolehlah kan.