PG Mall Super Shocking Sale. Ini Baru lah Berbaloi Shopping Online

PG Mall Super Shocking Sale | Suka shopping online tak? Dah tentu semua suka shopping online kan. Fiza nak kongsikan satu berita gembira untuk kau orang yang suka sangat shopping online tu.
Berita gembira untuk diri sendiri juga sebenarnya. Okay, sila teruskan membaca.

Sejak PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) bulan Mac haritu rakyat Malaysia semua dok pakat shopping online je. Iyalah kan, masa tu belum boleh keluar shopping lagi. Cuma ketua keluarga je dibenarkan. Sakan masing-masing shopping online sampai penuh lah parcel di semua courier seluruh Malaysia.

Kita semua tahu yang pandemik Covid masih belum berakhir. Nak shopping offline di Store pun masih belum yakin lagi. Bila dah bersesak ramai orang, mungkin ada yang tak ikut SOP (Standard Operating System) dan tak terkawal. Risau juga.

Jadi, shopping online lah yang mana boleh beli online tu. Mudah tak perlu keluar jimat tenaga nak keluar dan tak perlu bersesak. Betul tak? Kalau kau orang sejenis yang suka shopping online, Fiza nak kenalkan kau orang dengan PG Mall. Haa mana yang tak pernah tahu tu, mari Fiza kenalkan.

PG MALL MALAYSIA

PG Mall (www.pgmall.my) merupakan platform E-dagang No.1 Dalam Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017. PG Mall juga satu-satunya platform E-dagang tempatan di Malaysia yang telah di iktirafkan sebagai Top 3 laman web E-Dagang dalam Iprice insight Report


Untuk pengetahuan semua, PG Mall dikendalikan oleh PG Mall Sdn Bhd dengan sokongan Public Gold Marketing Sdn.Bhd. PG Mall merupakan platform shopping online atau bahasa mudah faham Membeli belah dalam talian yang beroperasi di Malaysia. 

PG Mall menawarkan pelbagai pilihan produk seperti barangan elektronik, gajet, pakaian, kesihatan dan kecantikan, alatan sukan, makanan dan minuman, peralatan rumah dan bermacam-macam lagi termasuklah menawarkan E-Voucher. Kalau ada E-Voucher ni lagi berbaloi lah kita shopping online. 

Berita baik untuk peniaga yang berniaga online tu, bolehlah rebut peluang untuk berniaga di dalam PG Mall untuk memperluaskan lagi perniagaan. Bila berniaga dalam platform yang lebih besar, pasaran pun lagi meluas. Lagi ramai peniaga, lagi banyaklah barangan yang dijual di dalam PG Mall. Dan sebagai pembeli pun, rasanya lebih berbaloi beli dalam satu platform sahaja.

3 TARIKAN UTAMA PG MALL

1. Super Shocking Sale

Super Shocking Sale ni antara Sale yang paling di tunggu-tunggu. Nama pun Super Shocking Sale. Mesti harga dia murah kaw kaw sampai boleh buat kau orang terkejut dan tak percaya mungkin? Tapi percayalah sebab ianya realiti. Bukan RM50 bukan RM40 dan bukan juga RM20. Pernah nampak tak ayat macam tu?


Deals from RM1

Sekali harga dia RM1. Mana mungkin tak terkejut. Ye, memang ada deals from RM1. Maksudnya kau orang boleh dapatkan produk tu dengan RM1 atau bermula dengan RM1. Ada juga Daily new deals dimana setiap hari akan ada deals yang menarik untuk produk yang terpilih.

Daily New Deals

Kalau ada deals from RM1 dan daily new deals, kenalah grab cepat-cepat sebab semua ni limited time offers. Kalau lambat memang tak dapat lah. Jangan menyesal di kemudian hari pula. Macam Fiza suka beli macam ada deals ni. Lebih jimat dan berbaloi jika beli dengan harga biasa. Ada deals ni boleh lah tambah produk lain lagi dalam bakul. 

2. PROMOSI BERTERUSAN (ON-GOING PROMOTIONS)

Haa ini paling menarik tentang PG Mall sebab promosi berterusan setiap hari. Tak perlu tunggu hari tertentu atau tarikh tertentu untuk tunggu sale sebab hari hari ada promosi yang berterusan. Antara promosi yang menarik untuk pembeli.


Hot Day Sales

Hot day sales ni dia ada 3 kali slot setiap hari. Waktu slot hot day sales ni adalah pukul 10 pagi, 4 petang dan juga 9 malam. Siap-siap lah ready dalam masa ni untuk rebut peluang membeli barangan yang jauh lebih murah. Lowest price quaranteed katanya. Diskaun sehingga 80% setiap hari.

Loveyou 3000

Eh dah macam tajuk lagu I love you 3000 pulak. Kalau kau orang buat pembelian dengan nilai RM30 dan ke atas, automatik layak sertai kempen Love you 3,000 untuk memenangi hadiah yang bernilai RM3000 secara keseluruhannya.


Pemenang akan diumumkan pada setiap 15hb dan 30hb setiap bulan. Lagi banyak kau orang buat pembelian, lagi besar peluang untuk menang besar. Menarik sangat ni? Yang suka shopping online tu haruslah rebut Loveyou 3000 ni okay. 

3. KONSEP CONSUMERCHANT

Dengan adanya konsep ConsuMerchant ni, semua orang boleh buat duit sambil berbelanja. Forever cashback sehingga 3.5%. Dengan sambil berbelanja, kemudian kongsikan link referral dan akan dapat jana pendapatan pasif yang tiada had. Ringkasnya, shop, share and earn. Bagus kan? Sambil membeli sambil kita jana pendapatan. Sesiapa pun boleh buat.

Untuk maklumat lanjut boleh rujuk di sini >> https://pgmall.my/consuMerchant-concept

Amacam? berbaloi ke tidak? Jawapan Fiza, berbaloi sangat! Ada sale setiap hari, ada cashback, boleh jana pendapatan lagi. Memang untung betul. Harga barangan di PG Mall pun berpatutan juga. Boleh terjah link di bawah ni okay.

>> Jom shopping di PG Mall <<


Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Supershockingsale #Hotdaysale #Loveyou3k

3 comments:

  1. wak layan shopee je skrg., dulu lazada., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak shopping mall online sekarang. Pilih je mana berkenan.

      Delete
  2. Ajommm shoppingggg! Banyak benda boleh dibeli kat situu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.