Skincare | ID.AZ Derm Dermastic BRIGHT-FIT MASK

Orang Malaysia memang obses nak memiliki kulit putih. Kulit putih melepak dah jadi trend di Malaysia ni dengan lambakan produk putih yang begitu banyak. Sebagai pengguna kena bijak memilih produk yang yang betul, selamat dan sesuai dengan kulit. Bagi kau orang yang nak memutihkan kulit muka dengan cara yang berkesan, boleh rawat kulit dengan pakai ID.AZ Derm Dermastic BRIGHT-FIT MASK.


ID.AZ Derm Dermastic BRIGHT-FIT MASK@ ID.AZ Brightening Facial Mask 

Premium sheet mask yang khusus untuk mencerahkan kulit muka dengan lebih berkesan dan cepat selepas pemakaian. Mengandungi pearl extract, ortulaca oleracea extract dan berry complex yang membantu mencerahkan tona kulit menjadi lebih cerah. Kulit jadi lebih cerah bukan hanya luaran tapi cerah dari dalam. Dalam masa yang sama, kulit jadi lebih segar dengan kesan pencerahan yang terbaik selepas mask ditanggalkan.

Cara Pakai

1. Cuci muka dan pakai toner.
2. Koyakkan pek sheet mask dan tanggalkan film liner.
3. Adjust sheet mask mengikut kesesuaian dan keselesaan bentuk muka.
4. Biarkan dalam masa 10 minit 20 minit. Jangan tunggu sampai kering sebab nanti serum tu akan menarik semula pada sheet mask.


5. Tanggalkan sheet mask dan tepuk tepuk perlahan untuk membolehkan lebihan serum menyerap ke dalam kulit muka sepenuhnya.

Hasilnya memang letop! Kulit muka rasa segar gila dan kulit pun cerah setona sekata dari tona asalnya. Paling best pakai yang bright ni dia tak melekit sebab texture serum tu lebih cair dan mudah menyerap. Super best lah! Boleh acah-acah feeling buat rawatan muka di spa tapi buat di rumah je.


Sheet mask ni boleh pakai bila-bila masa suka dan ikut kesesuaian. Kalau kulit kau orang sunburn, ID.AZ Derm Dermastic BRIGHT-FIT MASK sesuai untuk merawat kulit muka dan mencerahkan kulit kau orang tu. Selain tu, jenis kulit kusam atau pucat boleh juga gunakan bright sheet mask ni untuk nampak lebih cerah, sihat dan lebih segar.

Serum yang terkandung dalam bright sheet mask ni dia lain sikit. Warna putih cair seperti putih susu adalah ekstrak mutiara yang berfungsi untuk mencerahkan kulit. Tak sama macam serum yang pernah Fiza pakai sebelum ni. Kalau perasan, sheet mask ni macam oversaiz. Bolehlah Jadi, dia akan cerah sekata satu muka penuh macam tu.


ID.AZ Derm Dermastic BRIGHT-FIT MASK sesuai untuk semua jenis kulit. Untuk kulit kering, Fiza dah cuba ID.AZ Derm Dermastic WATER-FIT MASK dan nak kulit muka glowing dan lebih tegang, Fiza gunakan ID.AZ Derm Dermastic GOLDEN-FIT MASK. Cukup 3 variasi ID.AZ Derm Fit Mask yang Fiza dah cuba. Semua suka!

Harga dan Pembelian

RM12.90 | 23g
Boleh dapatkan di mana-mana cawangan Watsons yang terpilih atau beli secara online melalui website atau media sosial di bawah.


6 comments:

  1. ooo kita kekadang biar sampai kering sebab konon2 nak bagi betul2 meresap sepenuhnya...rupanya tak elok yeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kak! dulu pun fikir macam tu.tapi bila baca cara pakai sheet mask yang betul, baru tahu xboleh pakai sampai kering

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.