Althea Makeup | Skin Relief Spot Film Gel

Althea Skin Relief Spot Film Gel salah satu produk terbaru keluaran Althea dalam rangkaian Althea Makeup dan Skincare. Bagi mereka yang nak membanteras jerawat dengan berkesan atau suka makeup tapi keadaan muka tengah naik jerawat atau ada dark spot. 

Jangan risau sebab Althea skin relief spot film gel mampu untuk merawat dan cover jerawat atau dark spot yang ada tu.



ZIT-ZAPPING TREATMENT
Zit-zapping treatment adalah revolusi formula yang digunakan secara nipis pada kulit sebelum ianya kering menjadi licin untuk melindungi bahagian kulit jerawat dan memudahkan makeup dengan lebih sempurna. 

Althea skin relief spot film gel mengandungi tea tree oil yang boleh merawat jerawat dengan lebih cepat dan berkesan. Campuran cantella dan pine leaf extracts pula meredakan bahagian kulit jerawat yang kemerah-merahan. Selain itu, ia juga mengandungi niacinamide yang membantu mencerahkan kulit.

TRANSLUCENT FILM GEL MUDAH KERING
Althea skin relief spot film gel tidak berwarna iaitu translucent. Hanya memerlukan aplikasi yang nipis pada jerawat dan mudah kering.

CARA PENGGUNAAN
MAKEUP 
Apply Althea skin relief spot film gel secara nipis pada jerawat/dark spot dan biarkan kering lebih kurang dalam masa 5 minit.
Pastikan tampalan film gel tu betul-betul kering sebelum makeup

RAWATAN
Apply Althea skin relief spot film gel secara nipis pada jerawat sebelum tidur.
Pastikan lapisan nipis film gel tersebut mampu bertahan untuk jangka masa panjang
   

Saya dah cuba gunakan Althea skin relief spot film gel ni untuk rawatan jerawat dan apply sebelum makeup. Memang kurang nampak jerawat tu. Kalau tak, memang kelihatan terang benderang kemerahan dari jauh. 

Bila dah tampal dengan Althea skin relief spot film gel ni lega sikit boleh rawat jerawat dan no more lah bekas jerawat.

Kau orang boleh dapatkan dan buat pembelian terus melalui website Althea Korea : https://my.althea.kr

Boleh shopping Althea Exclusives Makeup sekali.

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.