Unboxing Althea Beauty Haul 6.0

Diam-diam je Althea hantar satu lagi kotak keriangan berwarna pink. Maka, dengan itu jadilah sebagai Althea Beauty Haul 6.0 dalam koleksi Althea Angels saya. Produk dah sampai, email pun baru dapat. Baru je bersedia menantikan kotak pink jauh dari Korea ni, tahu-tahu dah sampai dah. 

Bila kotak pink ni sampai menandakan Althea ada produk terbaru lagi lah tu. Wow! Memang tak sabar nak unboxing Althea Beauty Haul 6.0 kali ni sebab box yang tak disangka-sangka sampai.


Kali ni dapat kotak bersaiz comel juga. Maksudnya dapat items yang comel lah tu. Nak tahu apa dia? Boleh juga tengok video unboxing Althea Beauty Haul 6.0 di IGTV saya. Kalau malas, saya siap-siap letak gambar terus lah.

Inilah dia Milk Peel Cream Mask , Produk terbaru Althea Korea. Nak tahu Althea Milk Peel Cream Mask ni okay ke tidak, best ke tidak. Bagi saya rasmikan dulu dan nanti saya ceritakan lebih lagi okay. Janji kau orang tunggu okay. 

Saya gerenti Althea Milk Peel Cream Mask ni memang best dan salah satu produk yang bagus untuk dicuba. Why not?


See ya in next entry.

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.