Bulan Februari Masa Untuk Berehat Seketika


Selamat pagi! Macam lama tak update blog baru-baru ni. Nak buat macamana kan, bulan Januari yang penuh dugaan dan kesibukan dengan bermacam-macam urusan yang tak dapat dielakkan. Bertabahlah ye Puan Fiza. Bulan Februari ni harap-harap tak sesak nafas seperti bulan Januari yang tak sempat nak berehat panjang.

Paling penting menantikan 7 Februari sebab birthday diri sendiri. Tahun ni tak berapa nak excited sangat sebab paling penting sekarang masuk bulan februari ni nak berehat kejap dari kesibukan ke sana kemari. Bagi lah chance Fiza nak berehat kejap. Kalau tak, sampai ke sudah blog terabai dan kerja sangkut-sangkut. Jenuh juga nak explain pada customer. Nasiblah semua customer jenis memahami.




So guys, apa plan kau orang dalam bulan februari yang sekejap ni. Ye lah kan, bulan yang paling singkat berlalu pergi. Nak planning bercuti pun dah boleh start planning dah. Fiza fikir nak rehat je lah buat masa ni. Boleh nampak kot bulan lepas cuma ada 14 entri je dalam bulan Januari. Bermakna baru 14 entri dalam tahun 2018. Err..awal tahun kemajuan blog dah merosot. 

Apa-apa pun semoga semuanya baik-baik dan gembira selalu dalam bulan Februari ni ye.

8 comments:

  1. Bulan Feb ni, banyak appoinment dgn hosp sahaja huu. So, mcm tu la cerita untuk Feb. Maybe akan explore benda lain masa bulan Feb, dalam perancangan.
    Apa pun, selamat berehat akak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih. semoga dipermudahkan segala urusan nanti. Aaminn

      Delete
  2. Oo.. birthday bulan ni ye. Kalau nak wish sekarang boleh x hikhik Tak apa bulan ni update entri banyak-banyak ye

    ReplyDelete
  3. wah birthday 7hb.. Qekra punya anniversary 8h hehe...
    Abang Adam punya besday 18/2..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.