Wedding Gift: Photo Canvas dari blogger emasputih,fizgraphic dan Shida Radzuan

Alhamdulillah rezeki lagi.Semalam dapat hadiah 'Photo Canvas' dari blogger Emas Putih a.k.a Uzu, Fizgraphic a.k.a apit dan Shida Radzuan. Semua bloggers malatops tu kalau nak tahu. Uzu,blogger yang dah bagi Fiza macam macam..termasuk ni dah 2 hadiah kahwin dah dia bagi. Apit pulak, blogger otai graphic yang dah lama Fiza kenal dan selalu sembang sembang jugak kat fb cuma sekarang ni jarang sembang.masing masing busy. Shida pun sama,blogger yang terawal Fiza kenal dan masa tunang dulu dia ada bagi hadiah jugak.

Thank you so much untuk korang, terharu sangat korang bagi hadiah ni tau. Dah siap gantung kat dinding dah. Hari hari ingat korang bile tengok gambar ni. Ye lah,siap ada tulisan lagi banyak tu kan..So tak kan lupa lah kan.

besar kot photo canvas ni.try letak kat meja dulu.

Dah siap gantung dah
Alhamdulillah,sementara tunggu gambar dan frame dari OP boleh lah letak gambar ni dulu sebagai penyeri rumah kami kan.Nanti bile dah siap, bertambahlah koleksi hiasan dinding rumah. Happy! Thank you again guys! Thank abang posmen hantar dengan berhati hati dan selamat sampai ke tangan Fiza dengan keadaan baik.

Walau tak pernah jumpa dan kenal dalam dunia maya/blogging,rasa macam dah kenal lama dah kan. Ikatan persahabatan tetap indah. Happy dapat kenal mereka dan blogger blogger yang lain.All of you!
Notapink : Semoga kalian juga dimurahkan rezeki oleh Allah SWT..aminnn

14 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.