Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat. Cepat dan Selamat!

Tiada seorang manusia pun yang suka bila muka berjerawat. Muncul sebiji jerawat pun boleh kecoh satu dunia. Inikan pula kalau jerawat muncul setiap hari. Walaupun ianya hanya jerawat, tapi sudah pasti akan meninggalkan parut/bekas jerawat pada kulit muka. Masalah jerawat yang tidak dirawat akan memudaratkan lagi kulit muka. Masalah bertambah jika masih belum jumpa cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat. Boleh stress dibuatnya!

Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Jerawat? 

Jerawat atau di panggil acne adalah masalah kulit yang terjadi akibat daripada pori-pori tersumbat. Antara penyebab terjadinya jerawat adalah disebabkan oleh jangkitan bakteria, hormon yang tidak seimbang, pemakanan yang tidak betul, kulit berminyak, penjagaan diri yang tidak bersih dan sebagainya. Paling menakutkan, kadang kala jerawat muncul disertai dengan nanah dan darah yang sudah pasti akan meninggalkan bekas parut jerawat pada kulit. Jerawat kebiasanya berbintik-bintik timbul. Dikenali dengan komedo hitam dan komedo putih.

Bukan je masalah jerawat yang perlu di risaukan yang meninggalkan parut. Masalah jeragat juga perlu dirisaukan sebab jeragat juga akan meninggalkan parut pada kulit muka. Ada juga belek-belek pada muka. Fuhh..bernasib baik jeragat tak berani muncul. Tapi, kalau satu hari nanti jeragat muncul juga, sudah tentu Fiza akan  menggunakan cara hilangkan jeragat dengan paling berkesan.

Jeragat?

Jeragat kelihatan bintik-bintik atau tompok-tompok yang biasanya akan terjadi pada bahagian pipi dahi dan atas bibir. Jeragat terjadi akibat daripada perubahan hormon ketika hamil atau terdedah kepada sinaran ultraviolet (UV)

Sebagai seorang manusia biasa, kita tak dapat lari daripada kedua-dua masalah kulit in. Sudah tentu kita akan terjebak dengan masalah kulit seperti jerawat dan jeragat. Alangkah beruntungnya mereka yang mempunyai jenis kulit yang cantik dan sihat. Jadi, tak perlu nak mengeluarkan kos yang banyak untuk penjagaan kulit seharian.

Bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat dan jeragat, Fiza akan kongsikan cara bagaimana nak hilangkan parut jerawat dengan cepat dan selamat. Jika mempunyai kurang bajet, apakata cuba dulu beberapa petua untuk hilangkan parut jerawat.

Cara Hilangkan Bekas Jerawat dan Jeragat Paling Berkesan, Cepat dan Selamat.

1. Lidah Buaya/Aloe Vera

Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Hanya sapukan lendir lidah buaya pada bahagian bekas jerawat atau jeragat setiap hari selama 15minit. Kemudian bilas dengan air sejuk. 

2. Kentang

Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Ambil hirisan kentang dan gosokkan pada bekas parut jerawat atau jeragat selama 50-10 minit. Setelah itu, bilas dengan air suam. Lakukan langkah ini dengan kerap 3-4 kali seminggu.

3. Lemon Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Sapukan beberapa titisan pati buah lemon pada bekas parut jerawat atau jeragat dan biarkan kering selama 15minit. Kemudian bilas dengan air. Lakukan 2 kali untuk hasil yang lebih cepat.

4. Rose Face Serum ( RFS)-Zeeta

Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Dengan menggunakan kuasa produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017, parut jerawat dan jeragat akan hilang dengan cepat. Siapa sangka, dengan hanya semburan serum dapat menyelesaikan masalah kulit dengan berkesan. Yang penting ianya selamat digunakan. Produk yang dimaksudkan adalah Rose Face Serum (RFS) iaitu serum muka berasaskan rose organik No.1 di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk hilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 7 hari. Wow! Mesti sangat teruja bila dengar ada cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat. Betul tak?

Untuk pengetahuan semua, produk hebat tempatan ini dikeluarkan oleh Zeeta yang dimiliki oleh Richnine Resources Sdn Bhd yang bertapak di Kajang, Selangor sejak 2015. 

Kenapa Perlu Memilih Rose Face Serum (RFS), Produk Terbaik Untuk Hilangkan Parut Jerawat 2017

Rose Face Serum Zeeta Hilangkan parut Jerawat dan Jeragat

Melindungi Kulit : Mengandungi Vitamin E (30,000 iu),Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit daripada sinaran panas cahaya matahari.
• Teknologi Nano : Semburan yang halus untuk serapan maksimun bersamaan dengan teknologi nano.
Tidak Melekit : Serum semburan No.1 ini tidak meleleh dan tidak melekit. Sudah semestinya akan mengurangkan kesan berminyak pada bahagian muka.
Kesan Yang Cepat : Percaya atau tidak. parut jeragat mampu hilang seawal 7 hari. 

4 Nutrisi Terbaik Dalam Rose Face Serum (RFS)

Vitamin E : Fungsinya untuk mengurangkan kedutan berlaku dengan cepat dan dalam masa yang sama menjaga sel kulit muka agar kekal muda remaja.

Vitamin C : Jika di sapu pada kulit, ia akan meransang kulit menghasilkan kolagen untuk kulit yang lebih sihat.

Omega 3 : Untuk mengekalkan kelembapan, mengawal pengeluaran minyak dan menjadi kulit lebih anjal.

Omega 6 : Fungsinya sama dengan Omega 3 melembapkan kulit. Tetapi, Omega 6 bersifat lebih ringan minyaknya.

Oleh sebab itu, Rose Face Serum(RFS) memang diciptakan untuk mempunyai 4 nutrisi hebat di atas. Jadi, bila di semburkan pada bahagian muka, cecair serum tidak meleleh dan akan sekata meresap ke dalam kulit muka sama seperti teknologi nano. Paling menarik, serum ini bukan sejenis serum yang melekit. Tidak melekit lansung! Sebotol kecil 70ml boleh di gunakan selama 2 bulan bergantung juga kepada kekerapan penggunaan.

Baca dan lihat testimoni pengguna RFS dibawah
https://www.facebook.com/zeetapakarmawar/photos/?tab=album&album_id=1140827926048191

Harga Rose Face Serum ( RFS)

Sebotol RM50/botol
 tidak termasuk postage

Untuk Tempahan, Hubungi Segera
Hotline : 019-2209069

Website
 www.zeeta.com.my

Facebook page
  Zeeta Pakar Mawar

Instagram:
  @zeetaofficial

Sebelum bekas jerawat dan jeragat bermastautin di muka, lebih baik kita hilangkan segera. Harap artikel ini dapat menyelesaikan masalah bekas parut jerawat dan jeragat hilang dengan cepat dan selamat bersama Rose Face Serum (RFS) Zeeta. Jom cantik bersama!

5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.