Merdeka!Merdeka! Blogger Contest

Merdeka!Merdeka! Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia sedang berlansung sempena bulan Kemerdekaan Malaysia ke 60 tahun. Jika kau orang seorang blogger, jangan lepaskan peluang ini dengan menyertai contest yang di anjurkan bermula dari 21 Ogos 2017 sehingga 31 Ogos 2017. Blogger hanya perlu menjawab beberapa soalan dan pemilihan pemenang adalah secara random. Jadi, jika ada rezeki mengapa tidak kita sertai beramai-ramai.

Merdeka!Merdeka! Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia

Apa yang anda suka menjadi rakyat Malaysia/What do you love about being Malaysian? 

Sangat bersyukur di lahirkan di negara Malaysiaku berdaulat, tanah tumpah darahku yang  telah aman dari jajahan. Sudah tentulah kita perlu berbangga menjadi rakyat di negara kita sendiri kerana Malaysia adalah sebuah negara yang unik dengan pelbagai agama, bangsa, kaum, budaya dan juga etnik yang bersatu padu. Keunikan sebegini tidak terdapat di negara-negara lain

Pilih Jenama Tempatan Kegemaran Anda/Choose your favorite local brand 

Jenama tempatan kegemaran Fiza adalah Pensonic. Pensonic mengeluarkan barangan elektrik yang berkualiti dengan harga yang berpatutan. Mempunyai pelbagai jenis produk untuk pilihan pengguna.




Pilih 2 produk daripada jenama yang disukai/Select two product from that brand that you love.

1. Pensonic Chef 's Like Air Fryer PDF-2201

Agak terkejut dengan harga Air Fryer yang sangat murah ini berbanding dengan jenama terkenal yang lain. Rata-rata yang menggunakan Pensonic Chef 's Like Air Fryer PDF-2201 memberikan komen yang baik. Jadi, tidak syak lagi untuk memilih Pensonic Chef 's Like Air Fryer PDF-2201 sebagai salah satu kaedah untuk memasak makanan yang sihat.

2. Pensonic Air Cooler PAC-101M

Memandangkan cuaca panas di Malaysia ada kalanya terik berminggu-minggu. Untuk yang tidak mempunyai bajet yang besar untuk memasang penghawa dingin di rumah, boleh letak Pensonic Air Cooler PAC-101M satu di dalam rumah. Harganya juga murah dan mudah juga untuk di letakkan di mana-mana ketika diperlukan.



Bukan sahaja blogger contest yang sedang berlansung,  Merdeka! Merdeka! Sale juga bakal bermula dari 25 Ogos 2017 sehingga 31 Ogos 2017 sempena bulan Merdeka. Potongan harga diskaun sangat istimewa sehingga 80%. Peluang ini juga jangan di lepaskan untuk membeli belah barang idaman dengan harga yang murah-murah daripada harga biasa.  Jangan lupa tanda di kalendar masing-masing. Selamat membeli belah.


Prizes – Merdeka!Merdeka! Blogger Contest
 1st Prize: 1 x RM600 
 2nd Prize: 2 x RM300 
 3rd Prize: 3 x RM200

9 comments:

  1. goodluck fiza ... kita pun join juga :)

    ReplyDelete
  2. gud luck fiza. Qekra nak join jugak la ;)

    ReplyDelete
  3. Goodluck, selamat membeli belah, hehehe~
    Salam Kemerdekaan jugak..hehe~
    Kak, akak boleh support Giveaway saya takkkk? Jomm, hadiah sesuai untuk anak dara and yang dah kawen ~ Thankssss!
    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/giveaway-saya-nak-prime-buster-cream.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.