Skincare | ID.AZ Derm Dermastic GOLDEN-FIT MASK

Sesekali rasa rawatan skincare mahal ni memang best. Kenapa Fiza panggil mahal sebab GOLDEN tu pun dah menunjukkan 'mahal dan mewah' begitu. Entri sebelum ni Fiza dah kongsikan ID.AZ Derm Dermastic WATER, so entri ni Fiza nak kongsikan ID.AZ Derm Dermastic GOLDEN-FIT MASK pula. Premium sheet mask tapi yang golden ni super duper premium pada Fiza. Sangat berbeza daripada mask yang Fiza pernah cuba.


ID.AZ Derm Dermastic GOLDEN-FIT MASK @ ID.AZ Nutrition Facial Mask Facial Mask

Ianya sejenis hydro gel gold sheet mask yang mengandungi 99% emas sebenar yang memberikan nutrisi terbaik kepada kulit ibarat penjagaan kulit mewah. Bahan-bahan lain seperti madu, royal jelly, propolis, red ginseng, collagen, ceramide, aloe dan panthenol juga terkandung dalam golden-fit mask. Kalau nak tahu, golden fit-mask ni adalah rawatan yang paling popular di ID Dermatology. Kemewahan nutrisi golden fit-mask setanding dengan rawatan popular dermatologi.

Cara Pakai

1. Cuci muka dan pakai toner.
2. Koyakkan pek sheet mask dan tanggalkan plastik.
3. Pakai hydro gel golden mask pada mula dan adjust ikut kesesuaian muka.
4. Biarkan selama 10-20 minit, kemudian tanggalkan dan tepuk tepuk muka perlahan sehingga serum mask menyerap ke dalam kulit.

Kelebihan ID.AZ Derm Dermastic  GOLDEN FIT-MASK

Emas bukan je digunakan sebagai hiasan tapi emas semakin popular digunakan didalam bidang kecantikan. Rawatan emas memang agak mahal kosnya selari dengan namanya lah kan. Agak-agak kalau buat rawatan di spa entah berapa lah kosnya ya?. 

Tak payah susah-susah keluar, buat rawatan di rumah pun boleh dengan adanya golden fit-mask ni. Benda boleh buat kat rumah buat apa susah-susah keluar kan. Jimat duit, jimat tenaga dan jimat masa. Semestinya sangat selesa dan tenang berehat dirumah dengan memakai ID.AZ Derm Dermastic GOLDEN-FIT MASK ni.

  • Hydro Gel Gold Jenis Melekap. Selesa pakai!

First time Fiza cuba mask jenis hydro gel dan didatangkan dalam 2 bentuk saiz untuk bahagian atas dan bawah muka. Rasa macam lebih mudah pakai mask macam ni. Paling best mask ni jenis melekap pada muka dan rasa selesa tanpa risau tertanggal masa pakai tu. Cuma masa keluarkan tu kena berhati-hati pegang sebab dia lembut takut terkoyak. Bila dah pakai pada muka. wow! lembut dan best ya amat.


  • Kulit Lebih Cerah dan Berkilau

Dengan penggunaan emas sebagai bahan utamanya, ia dapat mencerahkan kulit muka dengan lebih berkesan. Bukan setakat cerah tapi cerah yang berkilau macam kilauan emas gitu. Sumpah! Suka rasa glowing kulit tu berbeza dengan sebelum pakai mask ni. Tengoklah naked face tu memang nampak segala cela kulit. Selepas tu barulah rasa berseri sikit.

  • Kulit lebih Tegang 

Penggunaan hydro gel golden ni lebih melekat pada kulit dan mampu menarik kulit menjadi lebih tegang sekaligus dapat kurangkan kesan garis halus. Almaklumlah, bila umur semakin meningkat garis halus garis kasar dah mula muncul dah. Stress betul! Mujur ada ID.AZ Derm DEmastic golden fit-mask ni, boleh juga kurangkan garis halus yang ada.


  • Bau Manis Madu

Disebabkan Fiza suka dengan madu. Suka letak madu dalam air masak dan suka cicah roti kosong dengan madu. So Fiza suka gila dengan bau mask ni. Rasa bau manis madu tu sangat best dan selesa untuk dihidu dalam masa 10-20 minit pakai mask ni.

Sesuai untuk...

ID.AZ Derm Dermastic  GOLDEN FIT-MASK untuk mereka yang memerlukan nutrisi untuk kulit yang bermasalah seperti kulit kering, kasar dan tona tak sekata. Dalam masa yang sama dapat mencerahkan dan menegangkan kulit muka. Rawatan skincare yang sangat istimewa acah-acah buat rawatan muka yang mewah dirumah je okay!

Harga dan Pembelian

RM19.90 | 23g
Boleh dapatkan di mana-mana cawangan Watsons yang terpilih atau beli secara online melalui link di bawah.


14 comments:

  1. salam
    singgah pagi isnin
    jom mulakan hari ini dengan senyuman :)

    ReplyDelete
  2. Betullah, kalau satu je dah rm19.90, agak mahal di situ...Sis biasa pakai yang jenama watsin tu je, kadang di offer, beli bebanyak...buat masa ni lama tak beli, sebab stok dapat giveaway dan review punya ada banyak tu hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli masa offer murah sikit kan kak..boleh beli banyak gitu

      Delete
  3. Wow..menarik juga produk ni.. nampak gold di situ..
    mahal pun takpe janji berkesan..hihi

    ReplyDelete
  4. Wah emas, nampak kulit kak fiza lebih moist dari yang sebelumnya.. Ada bajet nanti boleh try hihi

    ReplyDelete
  5. perghhh masa pakai tu ada rasa macam iron woman tak?

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.