Gunting Rambut Murah di H&H Barbershop Buloh Kasap, Segamat

Lelaki dan kedai gunting rambut favourite berpisah tiada. Dua bulan sekali atau tiga bulan sekali wajib cari kedai gunting rambut nak gunting rambut. Tak kan nak biarkan rambut panjang melainkan sejenis lelaki yang suka simpan rambut panjang. Kalau jenis lelaki yang suka tampil dengan rambut pendek dan sentiasa kemas, haruslah sentiasa jaga panjang rambut supaya tak terlalu panjang.

Salah satu trend terkini fesyen rambut lelaki macam undercut, pompadour dan beberapa style lagi untuk kelihatan seperti lelaki hipster. Disebabkan style hispter lah banyak kedai gunting rambut hispter dibuka di sana sini dan jangan tak percaya dengan harga yang dikenakan. Mahal! Ye, sangat mahal. Gunting rambut sahaja boleh cecah harga RM60. Pernah ternampak harga tu di salah satu kedai gunting rambut hipster di Mall.

Perghh..harga mahal tak ingat! Tapi ye lah kan, harga mahal of courselah bersebab. Mungkin sebab barber tu sangat professional atau lebih expert dalam bab-bab gunting rambut ala hispter ni kan. Atau mungkin kelangsungan atas sewa kedai mahal. Well, ada banyak sebab. Tapi sebagai rakyat marhaen sudah tentulah cari kedai gunting rambut yang lebih murah atau yang berpatutan.

Kali pertama datang sini. Nampak tak betapa hispternya Kedai Gunting Rambut  H&H Barbershop
Bagi orang Segamat, Johor terutamanya orang yang berdekatan dengan Buloh Kasap tak susah nak cari kedai gunting rambut murah sebab wujudnya Kedai Gunting Rambut H&H Barbershop. Sejak wujudnya H&H Barbershop, tak perlu lagi nak pergi ke bandar Segamat untuk gunting rambut. Lagipun pekan Buloh Kasap tak sesak mana. Nak parking pun senang. Siap boleh parking depan kedai lagi.

Fiza tahu tentang kewujudan kedai gunting rambut hispter ni pun sebab ex-schoolmate Fiza yang promote di facebook. Oh, rupanya dia dan adik dia baru buka kedai gunting rambut tapi berbeza kedai. Yang Fiza selalu pergi kedai adik dia yang lebih hispter interior designnya. Selang dua bulan sekali mesti husband pergi kedai gunting rambut kat sini. Ini entah kali keberapa Fiza pun lupa dah.

Ini paling latest, dengan barber yang sama dan baju yang sama. Eh? Kebetulan pula


Eh, Fiza pun nak menyelit di situ. Hampir siap gunting rambut. Sebut je nak gunting rambut macamana, gerenti mana-mana barber boleh buat macam yang kau orang nak tu. Barber yang tip top menepati citarasa husband seperti dalam gambar, iaitu Hanis a.k.a Bob adik kepada ex-schoolmate Fiza tu.

Rasanya H&H Barbershop dah cukup terkenal sekitar Segamat. Sajalah Fiza nak promote lagi. Kalau ada orang luar dari Segamat yang datang ke Segamat nak cuba gunting rambut kat sini. Why not? Antara sebab-sebab yang kau orang kaum lelaki perlu gunting rambut di H&H Barbershop adalah seperti dibawah.
  • Murah, gunting rambut RM8. Kadang-kadang mereka buat kerja amal sambil gunting rambut sambil menderma dengan serendah RM2!
  • Ruang Kedai yang besar dan selesa. Ada tempat menunggu yg selesa. 
  • Barber yang ramai. Tak lama tunggu giliran.
  • Boleh buat macam-macam style rambut, jambang dan lain-lain.
  • Pekerja dan barber yang mesra pelanggan.
  • Senang Parking Kereta

Selain perkhidmatan gunting rambut, H&H Barbershop ada juga menjual pelbagai jenis pomade, shampoo, serum rambut, perfume dan lain-lain lagi yang berkaitan. Untuk orang yang berada di kawasan Segamat boleh ke cawangan H&H Barbershop di Seri Genuang dan Pekan Buloh Kasap.

Waktu Operasi Cawangan buloh kasap
12.30 pm-8.30 am
Jumaat 3.00pm-8.30am
22, Jalan Abdullah, Buloh Kasap


Facebook : hhbarbershopsegamat
Instagram : @hh_barbershopsegamat

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.