Pelamin Ala Hutan Tropika Pilihan Yuna

Tahniah buat penyanyi Yunalis Mat Zara'ai atau lebih dikenali sebagai Yuna telah selamat bernikah dengan Adam Yuosof Mohamed Sinclair iaitu adik kepada Ashraff Sinclair di Puncak Rimba Bentong, Pahang. Venue pernikahan Yuna dan adam (#AdamxAlis) di Puncak Rimba ni antara pilihan yang sangat unik lain daripada yang lain.

Pelamin ala hutan tropika pilihan Yuna ni membuatkan semua orang terpegun. Kau orang rasa macam tu tak? Seriously sangat memukau pelamin ala hutan tropika ni berlatar belakangkan alam semulajadi. Puncak rimba adalah tempat peranginan mewah yang terletak di bukit tinggi betul betul di tengah hutan topika tertua di dunia. Wow sangat venue pernikahan/perkahwinan macam ni.

Paling menarik pemandangan belakang pelamin ni yang sangat mahal. So nampaknya pelaminnya macam matching dengan pemadangan belakang tu. Sesuai sangat! Kiranya kombinasi perkahwinan dalam taman juga ni. 



Pemilihan persalinan serba putih memang kena sangat dengan suasana sejuk di bukit tinggi ni. Boleh dikatakan venue yang sangat unik dan memukau mata setiap tetamu yang hadir dan yang melihat gambar-gambar sekitar majlis pernikahan pasangan pengantin baru ni.


Pada majlis sebelah malam pun sangat cantik suasananya. Nampaknya lepas ni ramai lah yang tiruvasi idea untuk buat majlis kahwin di resort sebegini. Kan? Harga jangan ditanya, of courselah mahal. Nama pun luxury resort, haruslah luxury juga harganya. Tak mampu buat majlis, bercuti atau berbulan madu di Puncak Rimba Bentong ni pun boleh juga kan.


sumber : Google

17 comments:

  1. Cantik sangat....solekkan Yuna pun tidak keterlaluan...tengok sekali hati tertarik...

    ReplyDelete
  2. mewah dan cantik giler tempatnyaaaaaaaaaaaaaaaaa..pelamin mmg terbaekkk tp rega pun kompem terbaek sbb guna freswh flowerssss kannn...hehehe

    ReplyDelete
  3. Lain dari lain, cantik sangattttt! Suka permandangan macam ni

    ReplyDelete
  4. cantik sgt.. teringat cerita twilight

    ReplyDelete
  5. haah..cantik,walaupun dia kata simple,tapi mahaii kan...

    ReplyDelete
  6. cantik pelamin tu. sejuk mata memandang.
    kalau banyak duit smua jadikan ;)

    ReplyDelete
  7. cantik sgt. dgn kabus2 kt blkg tu mmg vasss

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.