3 Bantal Peluk Yang Menggelikan

Siapa ada bantal peluk? Mengaku je lah! Bantal peluk mungkin boleh disamakan dengan bantal busuk yang memang susah nak di pisahkan kalau dari kecil dah memang ada bantal peluk. Tak ada bantal peluk tak boleh tidur dibuatnya. Bantal pulak tu ada bermacam-macam jenis. Ada yang tak basuh berbulan-bulan. Bertahun tak basuh pun ada demi untuk mengekalkan bau busuk setanding dengan namanya iaitu bantal busuk. 

Budak-budak kecil kalau basuh bantal busuk dia boleh buat hangin satu badan tak boleh tidur. Nak juga bau busuk kepam bantal busuk dia tu. Kalau boleh, memang tak payah basuh. Tapi mak-mak of courselah nak jaga kebersihan untuk anak kan. Entah lah, ada baik buruknya bantal busuk ni. Kalau boleh jangan biasakan dengan bantal busuk. Kalau tertinggal bantal busuk pergi bercuti ke balik kampung ke, dah susah tak boleh tidur. Jadi, jangan biasa kan.

Okay, itu bantal busuk yang biasa-biasa je dan tak nampak pelik pun. Tapi baru-baru ada viral gambar bantal peluk yang menggelikan buat kau orang rasa tak nak ada pun bantal busuk tu. 

3 Bantal Peluk Yang Menggelikan

1. Bantal Peluk Biawak


Dari pengamatan mata Fiza, bantal busuk ini adalah sejenis spesis biawak. Biawak komodo mungkin? Tapi cacat sebab tak de tangan dan kaki. Jadi, tak nampak macam real.

2. Bantal Peluk Cicak


Eiiii..tengok je bantal peluk cicak terus rasa geli geleman. Tengok cicak kecil pun dah geli inikan bantal besar yang rupanya sebiji macam cical real. Lagilah geli. Kalau ternampak bantal cicak giant ni memang terus campak je!

 3. Bantal Peluk Tapak Kaki

Bantal tapak kaki ni memang rare! Nampak bantal tapak kaki ni rasa nak angkat kaki je pergi jauh dari bantal ni. Rasa geli terus mencengkam kalbu. Memang tak lah nak peluk apatah lagi dekat. Tiba-tiba rasa bau kaki menusuk hidung.

Ketiga-tiga bentuk bantal peluk ni bukan sekadar hanya untuk tatapan ye. Di jual di pasaran. Ramai kot yang membeli. Kalau kau orang pilih yang mana? Kalau Fiza, kesemua di atas Fiza reject! Tak mungkin akan ada dalam kamus hidup Fiza. Tak sanggup! 

Selain ketiga-tiga bantal ni, ada juga bantal [eluk hantu pocong, hantu cina, durian, kerang, telur mata dan lain-lain lagi. Macam-macam hal lah! Yang bantal hantu tu rasa-rasa boleh terbayang-bayang masuk dalam mimpi.

Kredit : cempedakcheese

9 comments:

  1. seirusly ketiga - ketiga ni memang mengelikan , tambah tambah biawak dan cicak , aduhaii tengok gambar pun dah boleh rasa

    ReplyDelete
  2. Siapa berani curi bantal peluk saya... biawak nak masuk rumah pun takut camni... haha

    ReplyDelete
  3. ada juga orang nak guna bantal peluk camni..

    ReplyDelete
  4. eii memang geli geleman la bantal cmni..huhuhu

    ReplyDelete
  5. adoii, tak payah lah ada bantal mcm ni.. ada lg 1 bantal pocong tu pun tgh viral jugak tu huhu seramm..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.