Promosi Traveloka KL2017 Sempena Sukan SEA

Sedia maklum kita tahu sekarang sedang berlansung Sukan SEA (Southeast Asian Games) 2017 dan Malaysia di pilih menjadi tuan rumah mewakili negara Asia Tenggara pada tahun ini. Salah satu penaja terbesar yang terlibat pada Sukan SEA 2017 adalah syarikat pelancongan Traveloka.

Traveloka adalah syarikat pelancongan yang tidak asing lagi di Malaysia sebagai salah satu pilihan syarikat pelancongan yang terbaik untuk percutian yang menjimatkan. Untuk pengetahuan semua, Traveloka sentiasa menawarkan harga pakej yang murah untuk pelancong. Bersempena Sukan SEA 2017 tahun ni dan sempena Malaysia menjadi tuan rumah untuk acara gemilang ini, Traveloka telah mempromosikan pakej yang lebih berbaloi sempena sukan SEA yang kini sedang berlansung dan menawarkan pelbagai hadiah yang menarik untuk semua sepanjang acara ini berlansung.


OFFICIAL ONLINE TRAVEL PARTNER KL2017

Traveloka merupakan official online travel partner untuk  KL2017. Bersempena dengan Sukan SEA kali ini, pihak Traveloka telah menawarkan pelbagai promosi kepada mereka yang ingin melancong dengan harga yang lebih murah. Selain itu, Traveloka ingin memberi peluang kepada pelancong luar untuk datang ke Malaysia dan dalam masa yang sama mempromosikan Malaysia yang mempunyai tempat-tempat menarik untuk di lawati.


JOM KE BOOTH TRAVELOKA DI KL2017

Menariknya, mereka yang datang ke Bukit Jalil untuk menyaksikan acara sukan, boleh singgah di Booth Traveloka dan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM200 000. Jumlah yang sangat banyaka untuk di menangi. Rugilah kalau datang tapi tak singgah di Booth Traveloka. 

LIVESTREAM SEA GAMES

Selain itu, Traveloka menyediakan livestream page untuk sukan SEA yang sedang berlansung. di Stadium Bukit Jalil. Boleh di tonton melalui facebook ataupun youtube. Bagus juga ada livestream sebab boleh menonton di mana-mana berada untuk ketahui berita terkini sukan SEA. Bukan semua orang berpeluang tengok secara di Stadium. Jika tak berkesempatan pergi ke Stadium, dapat tengok livestream sudah memadai. Bukan sahaja boleh tengok sukan secara lansung, tapi boleh sertai contest yang dianjurkan oleh Traveloka di page tersebut. Jadi, sambil-sambil tengok sukan boleh sertai contest sekali. Untuk sertai contest, boleh klik pada menu contest di sebelah kanan atas. (Rujuk gambar di bawah). Contest di adakan setiap hari dan pemenang akan diumumkan setiap hari juga. Anda berpeluang memenangi travel coupons daripada Traveloka bernilai RM50 dan juga RM100.


PROMOSI TRAVELOKA

Sebagai penaja yang terbesar untuk Sukan SEA 2017 yang bersejarah ini, Traveloka telah mengadakan pelbagai aktiviti yang menarik untuk rakyat Malaysia dan juga para pelawat yang datang ke Malaysia. Traveloka telah melancarkan kempen promosi "Hello, Malaysia!" dan " Go, S.E.A.!"setaraf dengan acara sukan SEA yang gah sebegini.

Hello, Malaysia! akan membawa anda semua melancong ke tempat-tempat yang menarik di dalam negara Malaysia untuk lebih mengenali lebih tentang Malaysia. Go, S.E.A! pula akan membawa pelancong ke destinasi-destinasi menarik di serata Asia Tenggara (  Malaysia, Singapura, Brunei Darussalam, Filipina, Indonesia, Kemboja, Laos, Myanmar, Thailand, Timor-Leste dan Vietnam)

Inilah masanya untuk merebut peluang melawati negara-negara Asia Tenggara dengan kadar tambang tiket penerbangan yang murah dilengkapi dengan harga penginapan hotelyang murah. Tempahan boleh dibuat sehingga 31 Ogos 2017 melalui website Traveloka atau tempah menggunakan smartphone melalui applikasi Traveloka. 

Potongan harga sehingga 40% untuk tiket penerbangan dan juga hotel. Sangat berbaloi untuk percutian yang menjimatkan duit poket. Betul tak? Tambahan lagi, perkhidmatan online selama 24jam dan boleh tempah pada bila-bila masa di mana jua dengan syarat ada internet. Tapi pastikan anda telah mendaftar ahli traveloka terlebih dahulu. Sebagai ahli traveloka, anda juga layak menerima kupon diskaun untuk promosi-promosi yang akan datang. Jadi, apa tunggu lagi. Daftar dan tempah sekarang!


Tahniah kepada para atlit-atlit Malaysia yang telah memenangi pingat dan secara tak lansungnya mengharumkan nama Malaysia di peringkat antarabangsa. Setakat hari ni Malaysia telah mendahului pungutan mata pingat emas paling banyak. Tahniah Malaysia! Marilah kita sama-sama menyokong semua atlit Malaysia yang bertanding dalam sukan SEA pada kali ini. #bangkitbersama #risingtogether
Enjoy the SEA Games together with Traveloka!

1 comment:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.