Happy Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy. Congrats!

Semalam penat sangat ronda ronda kat Port Dickson sampai tak ada kekuatan nak update blog. Takpe, hari ni saya update ye macam biasa. Alhamdulillah perjalanan pergi dan balik selamat. 

Pagi semalam gerak dari selangor ke Port Dickson attend Majlis perkahwinan CikPuan Jijah, blogger yang suka dok blogpecut tu. hihi.

25 February majlis rumah perempuan dan 26 February majlis di rumah lelaki. Disebabkan saya tak dapat datang 25hb, so saya decide datang majlis pihak lelaki je la. Asalkan dapat pergi salah satu majlis dan dijemput kedua dua belah majlis pun. 

Sampai kat sana selepas pengantin bersanding. Sampai sampai je nasib jijah kenal. Snap dulu gambar dengan pengantin tengah manjamu selera. Jijah yang cantik dan Mr Navy yang macho dengan uniform tu.

Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy

Selepas makan sesi potong kek
Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy

Dari sudut lain suap menyuap ni. Sweet!
Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy
Di pelamin.

Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy

Teruja dapat pergi wedding jijah sebab dah kenal lama. Plus, saya pernah make over blog Jijah. So, macam dah kenal lama pulak. Seronok dapat jumpa geng blogger. Cukuplah ye gambar di atas tu. Mungkin boleh tengok gambar kat Blog Jijah

Selesai sudah menghadiri majlis kahwin CikPuan jijah..

Wedding CikPuan jijah dan Mr Navy

Lepas tu ronda ronda Port Dickson dan tangkap gambar sekeping dua. Tunggu entry akan datang lah ye. Entry ni cuci mata dengan gambar kahwin jijah ye. Congrats Jijah! Semoga berbahagia kekal sampai akhir hayat. Aminnn

Notapink: Seriously sangat suka dengan makanan kat PD. Sedap!

11 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.