Wedding Blogger Shida Radzuan

Tengahari check out dari Beverly Hotel Taiping terus menuju ke Majlis Perkahwinan Shida Razduan. Itulah misi utama ke Perak ni. Blogger lama yang blogging awal tahun 2009 tentu kenal dengan blogger Shida Radzuan. Cuma sekarang Shida dah kurang aktif berblogging tapi masih aktif lah dengan social media lain. Fiza dan Shida ni dah kenal lama sejak zaman awal blogging dulu sampailah sekarang.

Kad kahwin Shida pun Fiza yang design ikut apa yang Shida nak. Jadi, tarikh Shida kahwin ni Fiza memang dah tahu awal lah. Kalau bakal pengantin jemput, inshaAllah Fiza pergi. Last minit plan dan akhirnya dapat juga Fiza bersua muka dengan Shida yang hanya kenal alam maya je. Fuhh...nasib baik Shida kenal. Kebetulan Fiza sampai Shida dah nak keluar makan beradab. Tak sempatlah nak sembang lama.


Cantik pengantin sama padan dengan baju pengantin songket moden ni. Berseri-seri pengantin kita ni.


Pelamin cantik Shida

Oh ya, photobooth banner tu Fiza design juga. Design sama dengan kad jemputan kahwin Shida. Saja ambil gambar untuk kenangan walaupun tak dapat ambil kat situ sebab ada ramai yang duduk situ. Tak kan nak halau orang pula kan?


Sempat jugalah ambil gambar dengan pengantin. Jadilah daripada takde lansung. Kalau tak main hai hai je lah dengan pengantin.


Alhamdulillah merasa nasi minyak Shida.
Tahniah Shida dan Sharul. Selamat menempuh fasa kehidupan yang baru berdua. Semoga berbahagia sampai syurga. Aaminn
Dari majlis kahwin Shida terus gerak balik Seremban tak singgah mana-mana dah. Dah lama tak travel jauh rasa penat tu lain macam tapi puas hati dapat bercuti walaupun sehari. Masa pergi kenduri kahwin jauh-jauh ni lah baru dapat jalan jauh. Tamatlah percutian sehari Fiza dan husband di Perak. Next time ada rezeki pergi Perak nak terjah tempat menarik yang lain pula.

4 comments:

  1. tahniah shida..selamat pengantin baru shida..cantik sgt..:)

    ReplyDelete
  2. terbaek.. semoga pasangan pengantin bahagia hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat soleh/solehah. amin..

    ReplyDelete
  3. Cantiknya pengantin. Selamat pengantin baru!

    ReplyDelete
  4. Terima kasih fiza sudi dtg dari jauh..kalau tahu lah fiza nk dtg mmg akan tgu fiza blh sembg2 lepas mkn masa tu..kelam kabut jekan...nk sembg pn xsempat huhu ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.