Mixed Breed Kittens

Hari Selasa 27 May 2014, Finally Si Lulu selamat melahirkan 4 ekor anak. Sebelum ni Lulu pernah preggy tapi lepas beranak 2 ekor anak tu hanya berjaya hidup selama 2 hari sahaja. Alhamdulillah kali ni Mixed breed kittens selamat dilahirkan disebabkan masa preggy haritu ade bagi vitamin. Sekarang pun anak anak dia sihat² je. Ade jugak pewaris dorang setelah bertahun menunggu since kiteorang adopt masa umur dorang 2 bulan tahun 2011.

Qiqi pulak pernah beranak selama 2 kali dan kedua dua kali tu anak anak dia tak berjaya hidup. Dia masih belum cukup kuat untuk beranak, mungkin kurang vitamin dan mungkin tak pandai nak jaga anak lagi. Apepun suka sangat Lulu dah ada pewaris baka mixed breed. Tak pasti dorang ni campuran persian dan apa. 

Inilah hasil mixed breed dari Lulu dan Koko. Beranak dalam tempat gelap dan belum keluar dari situ lagi. Sangat protective Si Lulu ni. Kalau pegang anak dia, anak dia mengiau dan dan tu jugak Si Lulu datang nak amek anak dia. Tak bagi peluang lansung kiteorang nak tengok tengok anak dia. Sorang menyusu, semua menyusu. Comel je tengok.


Susah tau nak amek gambar dorang ni. Tahulah comel, asal nak snap je terus berpaling tempat lain. Ini je la yang paling cantik boleh snap. Dah besar sikit memang kena gomol la..Suka betul pegang kittens ni. Bulus dia so fluffy sangat.Gerammm

Lulu lahirkan 4 ekor anak yang berbeza warna 

1. White dan soft Orange

White dan soft Orange mix breed kittens

Suka tengok dia pandang camera camni.
White dan soft Orange mix breed kittens

2. White and Orange
Masih warna yang sama cuma orange dia warna biasa.
White dan Orange mix breed kittens

White dan Orange mix breed kittens

Dahi jendul tu. Masih mengekalkan muke kemek!

White dan Orange mix breed kittens

3. Black and White
Yang ni macam tompok lembu. Comel gila tau.Putih suci murni je tengok. Malu tu nak amek gambar.
Black and White mix breed kittens

4. Black Stripes.
Yang ni hitam terlebih pulak. Mata berair bersinar² comel nau dia ni dengan muka kemek ni.
Black Stripes mix breed kittens

Dapat pegang kejap je la sebab mak dorang marah tau. Tak bagi usik anak dia. Tunggu dah besar sikit baru boleh main² dengan dorang ni. Tak sabar haihh..Dorang masih bawah jagaan MIL and FIL kat kampung. Susah kan nak bela kat kawasan Taman ni. Takut la jiran tak suka bau kucing. Kat kampung takde sape kisah sebab kawasan kampung lebih luas.

Dorang pun dah biasa kat kampung. Kalau dulu dok dalam rumah je tak bagi keluar. Sekarang dah jinak dan manja dah. Bila balik kampung, dorang nampak kereta mesti dorang kejar terus masuk dalam rumah. sweet lahaii..

Harap² masih mampu membekalkan yang secukupnya untuk mereka dan mereka belum diberi nama lagi. Muka dorang pun comot lagi ni, Si Lulu belum bersihkan anak² dia sepenuhnya lagi. Nanti kalau dibersihkan hilang pulak bau anak dia, nanti dia taknak jaga. Sebaiknya jangan pisahkan dorang lagi sampai dorang dah besar sikit. 
with love,
Sihatimerahjambu

Comments

  1. YaAllah ! Comelnyaaaa. Nakkkkk satu. :P

    ReplyDelete
  2. comel...nk bela tp ade anak2..cian nti bulu2 brterbangan

    ReplyDelete
  3. masha Allah..anak kucing! comelnya..gerramm..nanti diorang dah pandai main amik gambar lagi ye...

    ReplyDelete
  4. Ya Allah.. Sumpah comel! Bulu bulu gebu gebasss dorang tu. Awwww. Nakkkk hehehe.

    ReplyDelete
  5. Ya Allah kak!! Comelnyaaa. Nak seekor!!! Serius suka sangat kucing!

    ReplyDelete
  6. bulunya cantik..mesti sayangkan nak jual walaupun ada yang nak beli mahal..

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  7. akak suka kucing tapi tak suka bela..hehehe
    kalau nampak kat tepi jalan kucing2 homeless rasa kesian sangat..

    ReplyDelete
  8. comellll nya !!!! Ya Allah.. geram tgk =D

    ReplyDelete
  9. hahaa. koko, qiqi , lulu.. hadoii, comell smuaa. muka samaaa, tak dapat cam >_< hehe kaler je laen

    ReplyDelete
  10. somelnya kitten tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.