Ni bukanlah matahariku nyanyian Agnes Monica..BUT..bunge matahari yg my m0m tanam depan umah..bg peneman p0s b0x..p0koknyer makin tinggi wif bunge yg cantekkk sangat..ade 3 p0kok mak tanam tp yg 2 lagi xsumer ade bunge..p0kok ni je la yg ade berbunge sumer..huhu~sampai2 kat kg,suke tgk bunge ni,cepat2 snap takut nnti xsempat nak snap plak dah buat keje umah..huhu~..suddenly teringin plak nak nyanyi lagu matahari dari agnes m0nica tp lagu tu cam sedey je kan..


 



Tertutup sudah pintu .. pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Kuharus relakanmu walau aku tak mau
Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi
Dengarlah matahariku suara tangisanku
Kubersedih kerna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukan waktu
Berjuta warna pelangi di dalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Takada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi