Hanya Lakukan Dua Perkara Ini Anda bakal Dapat DUIT SECARA PERCUMA !!

Tengok je perkataan PERCUMA mesti semua orang teruja nak tahu apakah yang PERCUMA tu? Tambah lagi teruja bila tahu bakal dapat DUIT SECARA PERCUMA!! Wow! Siapa yang tak nak duit secara percuma dengan hanya lakukan dua perkara je? Ya, dua perkara sahaja dengan menyertai contest #makeMONEYchallenge anjuran WOWSKIN Malaysia.


Bagi mereka yang suka menjaga kecantikan kulit mesti dah kenal dengan produk WOWSKIN yang semakin popular dan kini viral!. Untuk pengetahuan semua, produk WOWSKIN adalah sejenis vitamin serum yang pelbagai guna. Boleh digunakan untuk penjagaan kulit muka harian dan boleh juga digunakan untuk jadikan makeup lebih tahan lama.

Sebenarnya menggunakan serum dalam tujuan makeup semakin trending sekarang disebabkan penggunaan serum dapat berikan kesan glowing secara semulajadi. Tak hairanlah ramai yang suka makeup dan makeup nampak cantik je. Kalau nak tahu, itulah rahsia sebenar makeup nampak lebih glowing, cantik dan tahan lama dengan menggunakan serum WOWSKIN.

Keistimewaan WOWSKIN Vitamin Serum.

2 Jenis Serum.

WOWSKIN Vitamin Serum bukan jenis serum biasa-biasa yang ada dipasaran sebab dalam 1 pack terdapat 2 botol serum yang diasingkan untuk kegunaan pada waktu siang dan malam. Serum yang digunakan pada waktu siang dilengkapi dengan vitamin B3, C & E dimana setiap vitamin ini diperlukan pada waktu siang kerana adanya sinaran cahaya matahari. 


Manakala serum malam pula mengandungi vitamin A & D yang lebih sesuai dipakai pada waktu malam kerana tiada sinaran cahaya. WOWSKIN Vitamin Serum adalah serum yang cepat menyerap dan tidak berminyak ataupun melekit. Bau pun wangi bak bunga mawar membuatkan semua orang terus jatuh cinta bila pakai buat pertama kali. Fiza sendiri dah mencubanya! Kau orang bila lagi?

Serum Yang Selamat Digunakan.

Kedua-dua serum siang dan malam WOWSKIN mempunyai kelulusan daripada KKM ( Kementerian Kesihatan Malaysia). Serum ini juga bebas daripada bahan yang merbahaya seperti mercury atau hydroquinone. Dijamin selamat untuk digunakan oleh pengguna. 

Day Serum - NOT170500805K
Night serum - NOT170501806K. 

Selain testimoni Fiza sendiri dalam blog ni, WOWSKIN Vitamin Serum telah membuktikan yang serum ini sangat memberikan kesan yang sangat bagus kepada setiap pengguna. Tak percaya? Baca testimoni daripada mereka dan kau orang mesti teringin nak mencuba.




Berita baik buat semua yang sayang kulit tu, WOWSKIN Malaysia sedang menganjurkan contest #makeMONEYchallenge dan kau orang layak menang duit secara Percuma!! Sambil membeli dan menjual boleh dapat untung berganda. Sesiapa sahaja boleh sertai contest #makeMONEYchallenge ni. Nak tahu caranya? Sila rujuk maklumat di bawah.

DETAILS MENGENAI CONTEST #makeMONEYchallenge

Berikut merupakan details mengenai contest #makeMONEYchallenge ini.
Terma & Syarat CONTEST #makeMONEYchallenge :

1. WAJIB jual harga diskaun WOWSKIN (RM62 + RM8) = TOTAL RM70 per unit.
2. Wang RM70 WAJIB di transfer kepada HQ terlebih dahulu untuk memastikan tiada aktiviti yang tidak sihat seperti "MAIN HARGA".
3. Wang "SALES" peserta akan di pulangkan semula pada 30.01.2018.
4. RM8 postage yang di charge kepada pelanggan tidak akan di kembalikan kepada peserta.
5. Sales SAH bermula pada 05.01.2018.
6. Terbuka kepada semua warga negara Malaysia termasuk agen, dropship, dan stokis sedia ada.
7. Anda tidak perlu simpan stok, hanya submit order di sistem kami. HQ akan poskan serta update tracking no untuk anda.
8. Anda boleh promosi gunakan apa jua cara asalkan tidak menyalahi etika dan undang-undang.
9. Untuk video atau gambar WOWSKIN, anda boleh dapatkan di :

Instagram : @wowskin.official
Fanpage: WOWskin HQ

#makeMONEYchallenge #wowskin  #flawlesswithvitamins

10. Peserta harus mendaftar di link system OFFICIAL WOWSKIN : dropship.wowskin.my/register
11. Bagi yang pernah mendaftar dahulu, sila daftar semula pada link yang diberikan.

Meh tengok video seorang abam sado ni berjaya jana ribuan ringgit dengan jual serum WOWSKIN ni jerr..!

Sangat berbaloi tak? Sudah tentu! Kalau tak nak sertai contest #makeMONEYchallenge, kau orang juga boleh buat pembelian biasa kalau nak cuba pakai untuk dapatkan ulit yang lebih sihat dan glowing sebab setiap pembelian WOWSKIN yang original melayakkan kau orang untuk memenangi handbag mewah bernilai RM4000. Rebut ramai-ramai peluang ini okay!
Caranya mudah sangat. Selepas membuat pembelian WOWSKIN, hanya perlu gores kod original yang terdapat pada tepi kotak dan semak kod tersebut di website WOWSKIN Malaysia. Nampak tak betapa berbaloinya beli produk WOWSKIN  ni. Jom cantik dengan WOWSKIN  dan menang wang besar! Untuk maklumat lanjut layari website : www.wowskin.my

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.